kan nog goed herrinneren dat ik een jaar geleden lag te puffen van de kleine man.maar nu een jaar later is hij 1 geworden.afgelopen zondag wel te verstaan.en dan kan je goed merken als je kid(s)hebt dat de tijd vliegt.maar ik geniet er wel van.wel dus,afgelopen zondag hebben we de verjaardag van onze zoon gevierd.wat een gekkenhuis zeg,was ik ff blij dat we t pas vanaf 16.00 hebben gevierd.maar ik moet wel toegeven ondanks dat t een gekkenhuis was,heb ik wel ontzettend genoten.een dag om nooit te vergeten.en jarno heeft ook genoten,want al die aandacht die je dan krijgt,das natuurlijk werelds.hij is goed verwend met allemaal bruikbare dingen.en natuurlijk een boel kleertjes,klompen,schoentjes en een petje.op zo een dag loopt natuurlijk alles anders en meneer lag uiteindelijk om 21.00 op bed,anderhalf uur later als normaal,pffft!!!maar meneer heeft zo genoten dat ie eigenlijk nie bed wou,maar ik vond dat hoog nodig tijd werd,dus ff lekker laten huilen en uiteindelijk viel hij toch in slaap.en de volgende dag was meneer weer lekker vrolijk zoals altijd,gelukkig maar.hier nog een paar fotos van zn verjaardag.

de kados van ons(papa en mama)

de overheerlijke taart,hmmmm en is helemaal op gegaan

de kados

en nog meer kados.....