Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Scottish Highland Games 2008

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Golden Stanley

Scottish Highland Games 2008

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Op het 'Kasteel' naast ons huis is het altijd een gezellig evenement met Koninginnedag. De hele week is feestweek en vandaag is voor het eerst de Scottish Highland Games georganiseerd. Een groot succes.
Highland Games spelen 'Sterkste man van de wereld' met teams vanuit het hele land, prachtige doedelzakspelers waar je van rilt zo goed en.....................roofvogeldemo's. Vanochtend de eerste gezien, vanmiddag nog een keer. Maar voor jullie een kleine impressie van deze fantastische ervaring.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Deze mevrouw wilde heel graag met de enorme uil op de foto. Haar droom kwam uit. 'Dicht bij de natuur'........zij had vroeger sledehonden gefokt en was op menige tocht te vinden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hondeponnetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Wat gaaf zeg :ok:
Afbeelding
met dank aan Twinkel
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Leuke foto's!
Er was een tijdje terug ook zo'n roofvogelshow bij mij op het werk en toen mochten bewoners ook een handschoen aan met een stukje vlees zodat die vogels op hun arm gingen zitten, 'mijn' bewoner durfde niet dus heb ik het gedaan en was erg gaaf :mrgreen:
fabienne s
Zeer actief
Mijn ras(sen): flatcoated retriever

Ongelezen bericht door fabienne s »

gaaf,vooral die doedelzakken :ok: kippenvel kan ik daar van krijgen.op de show in leeuwarden waren er ook doedelzakspelers,geweldig kan daar helemaal stil van worden
Afbeelding

jemble 5 maanden
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

fabienne s schreef:gaaf,vooral die doedelzakken :ok: kippenvel kan ik daar van krijgen.op de show in leeuwarden waren er ook doedelzakspelers,geweldig kan daar helemaal stil van worden
grappig hoe meningen kunnen verschillen, ik krijg ook kippenvel maar dan van pure verschrikking :N: :wink:
ik heb familie wonen in schotland en gelukkig zitten de kids daar op piano en vioolles :mrgreen:

mooie foto's van mooie vogels :ok:
Afbeelding
nizinny

Ongelezen bericht door nizinny »

Wat een schitterende foto's :ok:
geertje1978
Zeer actief

Ongelezen bericht door geertje1978 »

Ziet er gezellig uit :ok:
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Inge O schreef:'dicht bij de natuur'.....tja, het is maar wat je natuur vindt hoor - een roofvogel in omstandigheden die wij geen enkele hond zouden toewensen.
Die discussie kwam later.........................dat was haar mening, niet die van mij. En ook niet van de valkeniers.............
Lot77
Zeer actief
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lot77 »

Onwijs mooi! Ben zelf nogal vogelgek.. dusse.. :ok:
Groetjes,
Charlotte
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”