Wie o wie heeft er ervaring met deze hondenscholen in Friesland?
Joka zit in Donkerbroek en Cosmo in Wijnjewoude.
Ik twijfel tussen deze 2.
Ik denk dat ik bij beiden een kijkje ga nemen, maar zou graag horen of jullie wellicht al positieve of negatieve ervaringen hebben.
Ben erg benieuwd!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Joka of Cosmo?
Moderator: moderatorteam
- Nimrod
- Actief
-
doggy
Ik heb bij Cosmo getraind en ik vond het heel leuk daar.
We hebben er alleen de V2 gedaan, maar het was erg leuk en informatief.
Mijn hond vond het ook leuk.
Ik ken wel iemand, die woont hier op de buurt en die traint met haar pupje daar en zij is er ook zeer tevreden over.
Met Joka heb ik geen ervaring.
Ik zou zeggen: Kijk bij beide scholen en kijk een les mee en ga dan eens na denken welke je het leukst en het beste voor je hond lijkt.
Succes :smile1:
We hebben er alleen de V2 gedaan, maar het was erg leuk en informatief.
Mijn hond vond het ook leuk.
Ik ken wel iemand, die woont hier op de buurt en die traint met haar pupje daar en zij is er ook zeer tevreden over.
Met Joka heb ik geen ervaring.
Ik zou zeggen: Kijk bij beide scholen en kijk een les mee en ga dan eens na denken welke je het leukst en het beste voor je hond lijkt.
Succes :smile1:
- Nimrod
- Actief
Ik werd vandaag getipt over een hondenschool in Oldeholtpade. Dat is maar 5 minuutjes met de auto!
Meteen gebeld en dat klonk ook allemaal positief; kleine groepjes (max. 6 pups, maar meestal 4 a 5). Niet heel goedkoop (kwam uit op zo'n 8 euro per les), maar ik spaar dan wel weer een hoop benzine uit. De lessen duren daar een half uur tot 3 kwartier. Dat lijkt me lang zat voor een pupsel, toch?
Ik mocht daar ook komen kijken!
Doggy, bedankt voor jouw ervaring. Ik ben al wel langs Cosmo gereden en vond het terrein er mooi uitzien. Goed omheind en ook een binnenhal!
Dat is nu niet zo nodig, maar helaas vaak genoeg wel in ons kouwe kikkerlandje.
Meteen gebeld en dat klonk ook allemaal positief; kleine groepjes (max. 6 pups, maar meestal 4 a 5). Niet heel goedkoop (kwam uit op zo'n 8 euro per les), maar ik spaar dan wel weer een hoop benzine uit. De lessen duren daar een half uur tot 3 kwartier. Dat lijkt me lang zat voor een pupsel, toch?
Ik mocht daar ook komen kijken!
Doggy, bedankt voor jouw ervaring. Ik ben al wel langs Cosmo gereden en vond het terrein er mooi uitzien. Goed omheind en ook een binnenhal!
Dat is nu niet zo nodig, maar helaas vaak genoeg wel in ons kouwe kikkerlandje.