Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
dit gevaarte zat op mijn raam,ik had geen flauw idee wat het was met zo'n megazwaard/angel
Maar na even zoeken ben ik erachter; een houtsluipwesp
Met de lange legboor worden eieren afgezet in houtvretende rupsen, larven en houtworm.
Alleen in europa al meer als 3000 soorten houtsluipwespen.
hier had ik hem even op een wit blaadje gezet
en de laatse foto's waren op mn tafel genomen toen hij van het blaadje was afgestapt
Ik heb er gister zo een vermoord :N: Hij zat in de kamer van mijn zoontje,die had allerlei nare jeuk bulten op zijn kont
Ik heb dit beest de schuld gegeven
ik lees net dat ze geen mensen steken
connie schreef:Ik heb er gister zo een vermoord :N: Hij zat in de kamer van mijn zoontje,die had allerlei nare jeuk bulten op zijn kont Ik heb dit beest de schuld gegeven
connie schreef:Ik heb er gister zo een vermoord :N: Hij zat in de kamer van mijn zoontje,die had allerlei nare jeuk bulten op zijn kont Ik heb dit beest de schuld gegeven
Je moet ook niet zo snel oordelen .........
Laatst gewijzigd door Connie op 25 mei 2008 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.