Kijk, ik pas er helemaal in.

Mooi onderkomen he?

Even kijken wat voor weer het is vandaag

Zo, even met mijn kop lekker luchtig in de voortuin.
Moderator: moderatorteam

Dat gaat niet passenMC65 schreef:Wat leuk , wat vindt Vera ervan, wil ze er niet bij gaan liggen ?

En ze vindt haar eigen bunkertje helemaal top. Ze ligt er al de hele dag in nuwendy71 schreef:Saar heeft der eigen bunkertje.![]()
Net groot genoeg voor haarzelf, leuk.

Het is eigenlijk een kattenhuisje, maar Saar boft met haar formaatNanna schreef:Wat een leuk ding. Veel honden zijn dol op een dak boven hun hoofd. Bakkie ligt hier altijd onder de salontafel en boven slaapt ie onder ons bed.

Het zou haar niet misstaanNanna schreef:Wat een mutsMoos schreef:
Ik heb weleens een bench neergezet voor haar, omdat inderdaad duidelijk was dat ze graag een beetje geborgen lag, maar dat geklingel van het ijzer vond ze engZo'n huis-mandje is dus helemaal aan haar besteed.
Heb je ook een pyamaatje voor haar gekocht?

Vera past er ook bij lange na niet in, dus nee sorry Fien, jij dan al helemaal niet meerTamara. schreef:Haha, die blije kop van Saar![]()
Fientje zou ook wel zo'n huisje willen, ben alleen bang dat het niet meer gaat passen

Ohh Sophietjes heeft die moooooooooooooooie zegt Saar jaloers!jip007 schreef:Moos schreef:Fotojip007 schreef:haha wat leuk, Sophietje heeft ook een happy house alleen anders