ik ben danielle ben 26 jaar en woon samen met allerliefste vriendje
we hebben afgelopen zondag een puppie gekocht, van nu negen weken. het is een kruising tussen een hollandse herder en een mechelse herder.
verder hebben wij nog een grijze roodstaart papegaai van 4 jaar genaamd rocky. rocky heb ik gekocht toen hij 8 weken was.
onze pup heet Yara en we willen heel veel met haar doen, zoals puppie curcus en dan alle andere curcussen. dat lijkt mij heel erg leuk.
yara is al bijna zindelijk. ze geeft al goed aan wanneer ze naar buiten moet, soms is er nog een klein plas ongelukje maar dat mag nog wel want ze is nog klein
yara is heel erg speels net als volgens mij de andere puppies, ze heeft ook heel snel door wat ze moet doen als ik een touw gooi dan komt ze hem terug brengen en wacht ze totdat ik weer opnieuw gooi.
ik heb nog nooit een hond gehad, dit is mijn eerste keer en heb ook helemaal geen ervaring met puppies. maar ik heb veel op internet gelezen en daarom wil ik me aanmelden op dit forum. zodat ik meer info kan krijgen en dat ik nog meer info kan lezen.
dit is yara

en dit is Rocky