Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Van MIJ! MIJ! MIJ!

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Van MIJ! MIJ! MIJ!

Ongelezen bericht door laeken »

Ik heb een nieuw spelletje bedacht voor Eva en ze vindt het echt waanzinnig. Ik hang de bijtrol op aan een riem over een balk waardoor ze echt aan dat ding kan sleuren en hangen :mrgreen:

Eva, wachteeeeennnnnn, pak 'm! (die kop van haar.......haha.)
Afbeelding

Afbeelding

Van MIJ! :boos:
Afbeelding

Afbeelding

Jaaaaaaa :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Hij moet dood! :devil: :smile:
Afbeelding

Glukkig was er niemand want door mijn constructie leek het net of ik haar op ging hangen oid. :N:
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

hihiii lekker fanatiek bezig!
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

haha, lief, hoor. slaakt ze ook van die kwaaie gilletjes dan?

fijn vinden ze dat, he, dat gehang en gemoord. kakaboeboe heeft er zijn flosstouw voor en ursula een balletje.

dat durft ze overigens alleen bij mij, bij man paul laat ze meteen los want die is haar grote alphaverloofde.
laeken
Zeer actief

estelle schreef:hihiii lekker fanatiek bezig!
Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt. :smile: Vandaar ook dat ik blij was dat er niemand was. Een jankende hond die aan een riem hangt over een balk lijkt op een afstandje een beetje Spaans als je niet ziet dat ze aan een bijtrol hangt :N:
Afbeelding
estelle

MARC_S schreef:
Je moet haar dan eens horen..... Ze gaat dan heel hard jengelen en janken als ze aan dat ding hangt. :smile: Vandaar ook dat ik blij was dat er niemand was. Een jankende hond die aan een riem hangt over een balk lijkt op een afstandje een beetje Spaans als je niet ziet dat ze aan een bijtrol hangt :N:
ja, voor je het weet heb je de dierenbescherming op je dag. :mrgreen:

Leuke van dit soort spelletjes is dat ze zichzelf zo ontzettend moe maken. Als Hera 10 minuten aan een tak aan een boom heeft gesjord en gedaan in de lucht dan is ze ook bek af.
laeken
Zeer actief

linlin schreef:haha, lief, hoor. slaakt ze ook van die kwaaie gilletjes dan?

fijn vinden ze dat, he, dat gehang en gemoord. kakaboeboe heeft er zijn flosstouw voor en ursula een balletje.

dat durft ze overigens alleen bij mij, bij man paul laat ze meteen los want die is haar grote alphaverloofde.
Eva doet het wel bij iedereen, dat rolletje afpakken. Maar helaas wordt ze er bij een vreemde een beetje agressief van in de opwinding :N: Maar dat gaat wel over als ze wat ouder is en alles beter snapt.

Ze slaakt inderdaad van die kwaaie gilletjes en gaat dan helemaal los. :smile:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

estelle schreef:
MARC_S schreef:

Leuke van dit soort spelletjes is dat ze zichzelf zo ontzettend moe maken. Als Hera 10 minuten aan een tak aan een boom heeft gesjord en gedaan in de lucht dan is ze ook bek af.
Precies, na 5 minuutjes hing haar tong al op haar borst en is ze even gaan zwemmen. Nu ligt ze voor pampus. Ik mag toch niet veel wandelen nog dus dit soort dingen zijn erg handig nu. :ok:
Afbeelding
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

MARC_S schreef:
estelle schreef:
MARC_S schreef:

Precies, na 5 minuutjes hing haar tong al op haar borst en is ze even gaan zwemmen. Nu ligt ze voor pampus. Ik mag toch niet veel wandelen nog dus dit soort dingen zijn erg handig nu. :ok:
De conditie etc zal wel steeds beter worden, voor je het weet sta je tig tijd naast een 'hangende/trekkende' hond, die maar door en door blijft gaan. ( sprak zij uit ervaring ):mrgreen:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Chione
Zeer actief

Trouwens wel een goed idee, ik ga ook eens zo'n bijt ding kopen en a.d gang met jouw constructie. Lola doet dit nu voornl met takken ed, maar hoe jij dit nu hebt gedaan lijkt mij wel wat voor haar. :ok:

~
Afbeelding
~
laeken
Zeer actief

Chione schreef:Trouwens wel een goed idee, ik ga ook eens zo'n bijt ding kopen en a.d gang met jouw constructie. Lola doet dit nu voornl met takken ed, maar hoe jij dit nu hebt gedaan lijkt mij wel wat voor haar. :ok:
Is ook beter voor de bomen en de bek van de hond. :mrgreen:
Afbeelding
K@ren
Actief
Contacteer:

Re: Van MIJ! MIJ! MIJ!

Ongelezen bericht door K@ren »

MARC_S schreef:Afbeelding
Ze hangt er wel elegant bij hoor :mrgreen:
Groetjes,
Karen

Afbeelding
Myrthe *22-03-00 +30-11-07
Kenya *06-10-03 +20-10-19
Kuno *03-05-08
Chione
Zeer actief

MARC_S schreef:
Chione schreef:Trouwens wel een goed idee, ik ga ook eens zo'n bijt ding kopen en a.d gang met jouw constructie. Lola doet dit nu voornl met takken ed, maar hoe jij dit nu hebt gedaan lijkt mij wel wat voor haar. :ok:
True. :wink:

~
Afbeelding
~
estelle

MARC_S schreef:
idd, ik vind dat toch maar niks dat gehang in bomen. Hera mist al wat tandjes.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Ik kan me een topic met vergelijkbare foto's herinneren. Toen was er een Amstaff te zien. Frappant hoe anders de reacties nu zijn.
Crista
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Crista »

Ja die bijtrol is echt een super speeltje :cheer:

ik heb van 't weekend een bijtrol van canvas gehaald (een hele harde stof) maar ga vanavond uit m'n werk precies deze halen, die vond Mitch veeeel leuker!

je zou bijna bang worden van Eva zo :wink:
Mitch & Kiyo
Afbeelding
doggy

Ongelezen bericht door doggy »

Waar kun je die bestellen of kopen???

Beike krijgt namelijk bijna alle speeltjes stuk. :mrgreen:
laeken
Zeer actief

Rosita Compagner schreef:Ik kan me een topic met vergelijkbare foto's herinneren. Toen was er een Amstaff te zien. Frappant hoe anders de reacties nu zijn.
Ja he? Behalve die van mij als je het goed naleest :ok: Ik zie hier nl puur prooigedrag in wat een heerlijke manier is van uitleven voor een hond. Ik kan ook een trekspelletje met een roze wubbakong doen en dan ziet het er ineens allemaal poeslief en onschuldig uit. :wink: Dit is ook onschuldig en als je dit met je pitbull doet is het net zo onschuldig. Wij slingeren Dapper ook rond aan een wubbakong. Als we hem in de boom hangen aan een autoband hebben we meteen een probleem met de politie en mensen die roepen dat we een vechthond trainen.

Vindt je dat niet belachelijk? :19:
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Crissi schreef:Ja die bijtrol is echt een super speeltje :cheer:

ik heb van 't weekend een bijtrol van canvas gehaald (een hele harde stof) maar ga vanavond uit m'n werk precies deze halen, die vond Mitch veeeel leuker!

je zou bijna bang worden van Eva zo :wink:
Hahaha, ben benieuwd wat Mitch er van vindt. Houdt hij van spelen met dat soort dingen? Eva is er gek op, beetje aan hangen als ik hem vast heb en dan ineens laten winnen en heel gek doen zodat ze extra trots en blij wordt. Dat ding wordt steeds belangrijker voor haar en liefst loopt ze er constant mee in haar bek rond. Prima want dan heb ik de troef in handen als ik dat ding meeneem. Ze ruilt hem voor alles en doet er ook alles voor :wink:
Afbeelding
Chione
Zeer actief

MARC_S schreef:
Vindt je dat niet belachelijk? :19:
Ja. :wink:

~
Afbeelding
~
Plaats reactie