Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo allemaal
Moderator: moderatorteam
- Astrid V
- geregistreerd lid
Hallo allemaal
Hallo allemaal ik zal me als eerste even voorstellen.
Ik ben Astrid ben getrouwd en heb 3 kinderen.
Wij hebben 3 bernersennen honden Amber 2 jaar, Quando 1 jaar en Bente 6 maanden oud en een golden retriever van 13,5 jaar dit is Goldy en dan hebben we nog een jack russel Igor van 5 jaar, en over een week of 2 komt er nog een pupje bij.
Wij hebben tot vorig jaar 2 keer een nestje gehad maar door het horror verhaal van elke fokker zijn wij dus gestopt op mijn site kun je lezen waarom. Het is een heel verhaal omdat hier neer te zetten.
Verder hebben we nog 2 shetje en een KWPN paard een konijn en 5 parkietjes.
Nou dan ga ik nu eens kijken op het forum, als er vragen zijn dan hoor ik het wel.
Ik ben Astrid ben getrouwd en heb 3 kinderen.
Wij hebben 3 bernersennen honden Amber 2 jaar, Quando 1 jaar en Bente 6 maanden oud en een golden retriever van 13,5 jaar dit is Goldy en dan hebben we nog een jack russel Igor van 5 jaar, en over een week of 2 komt er nog een pupje bij.
Wij hebben tot vorig jaar 2 keer een nestje gehad maar door het horror verhaal van elke fokker zijn wij dus gestopt op mijn site kun je lezen waarom. Het is een heel verhaal omdat hier neer te zetten.
Verder hebben we nog 2 shetje en een KWPN paard een konijn en 5 parkietjes.
Nou dan ga ik nu eens kijken op het forum, als er vragen zijn dan hoor ik het wel.
groetjes Astrid, Amber, Quando, Bente, Goldy en Igor
Waarom, Waarom zijn er zoveel vragen...... Waarom is er zoveel pijn....... Waarom zijn er zoveel dingen, Die niet te begrijpen zijn........
Waarom, Waarom zijn er zoveel vragen...... Waarom is er zoveel pijn....... Waarom zijn er zoveel dingen, Die niet te begrijpen zijn........
- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Welkom hier!!!
Ik heb je verhaal gelezen. Wat erg zeg!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je na deze ervaring niet meer wil fokken. Echt een nachtmerrie. Vooral ook omdat Rouska ook is overleden....Erg triest....
En dan pups van 7 weken oud, die alsnog overlijden......
Wat een vreselijk naar verhaal.
Ik heb je verhaal gelezen. Wat erg zeg!!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je na deze ervaring niet meer wil fokken. Echt een nachtmerrie. Vooral ook omdat Rouska ook is overleden....Erg triest....
En dan pups van 7 weken oud, die alsnog overlijden......

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- MC65
- Zeer actief
- Astrid V
- geregistreerd lid
Mireillevdw schreef:Welkom hier!!!
Ik heb je verhaal gelezen. Wat erg zeg!!!![]()
En dan pups van 7 weken oud, die alsnog overlijden......![]()
Een verhaal wat niemand graag leest, en wat ik ook niemand gun om het mee te maken.
Zat net op jou site te kijken, Gefeliciteerd hoor met je pups en wat heb je een mooie herder
groetjes Astrid, Amber, Quando, Bente, Goldy en Igor
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:
Thanx.Astrid V schreef: Zat net op jou site te kijken, Gefeliciteerd hoor met je pups en wat heb je een mooie herderheel veel plezier en geluk met de pups geniet er maar lekker van
Maar dat is niet mijn herder, hoor.
1 van de pups wordt mijn (1ste) hond.

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- wolfwoman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog - Locatie: Andel (NBr.) NL.
- Contacteer:
- jitske
- Zeer actief