Ik neem dit jaar Tommy mee kamperen. Het wordt een rondreis in de richting van Frankrijk en ik vroeg me af of iemand nog tips had. Maakt niet uit wat voor tips, alles is welkom
Liefs,
Kimberley.
Moderator: moderatorteam

Dat is ook een goed tip, zeg! Wij gaan straks een weekje naar Denemarken/Duitsland. Ik denk dat ik ook maar twee van die labeltjes ga maken.....spijker&co schreef:Zelf had ik een label gemaakt met in het frans de tekst:
Ik ben een toeristische hond.
Als u mij zonder baasje aantreft, wil u mijn baas dan bellen.[/i]
en dan 2 mobiele nummers met 0031 ervoor.
Gelukkig hebben we het niet nodig gehad maar was wel fijn.....
TARAKJe kan online bij vertaal machine's zo'n label maken in de taal van het land waar je heen gaat...freskin schreef:Dat is ook een goed tip, zeg! Wij gaan straks een weekje naar Denemarken/Duitsland. Ik denk dat ik ook maar twee van die labeltjes ga maken.....spijker&co schreef:Zelf had ik een label gemaakt met in het frans de tekst:

Goeie tip! Ga ik ook doen.spijker&co schreef:Je kan online bij vertaal machine's zo'n label maken in de taal van het land waar je heen gaat...freskin schreef:Dat is ook een goed tip, zeg! Wij gaan straks een weekje naar Denemarken/Duitsland. Ik denk dat ik ook maar twee van die labeltjes ga maken.....spijker&co schreef:Zelf had ik een label gemaakt met in het frans de tekst:
Spijker heeft voor in NL ook zo'n label om maar omdat de mobiele nummers in Frankrijk ook met 06- beginnen heeft dat dus geen nut, krijg je een of andere franse aan de lijn...
0031 moet er dus wel even voor!!!