Foto's zijn van vanavond

Moderator: moderatorteam
We wonen nu een maand ong in Heerde. Ik ga meestal naar de schaapskooi en de Dellen. Morgen ga ik meteen eens naar het zwolsebos toe want het ziet er erg goed uit !zeta-jones schreef:Bedankt allemaal!
Da's het Zwolse Bos bij Heerde. Losloopgebied voor honden en idd een fantastische wandelplek. Moest even kijken waar je vandaan komt...HeerdeLeane schreef:WOW !!
Waar is dat ? Ziet er uit als heerlijke wandelpleken nu weet ik ook wel wie je bent...
Moet je zeker doen, tis prachtig wandelen in het Zwolse BosLeane schreef:We wonen nu een maand ong in Heerde. Ik ga meestal naar de schaapskooi en de Dellen. Morgen ga ik meteen eens naar het zwolsebos toe want het ziet er erg goed uit !zeta-jones schreef:Bedankt allemaal!
Da's het Zwolse Bos bij Heerde. Losloopgebied voor honden en idd een fantastische wandelplek. Moest even kijken waar je vandaan komt...HeerdeLeane schreef:WOW !!
Waar is dat ? Ziet er uit als heerlijke wandelpleken nu weet ik ook wel wie je bent...

Nee hoor, is geen domme vraag...dat vragen wel meer mensen. Voor ons is het gemakkelijk om ze uit elkaar te houden, wij zien duidelijk verschillen...verschillen zijn er altijd. Voor mensen die de honden voor het eerst zien is het waarschijnlijk één pot nat, maar naarmate ze hier vaker komen, gaan ze die verschillen zelf ook zien.Sabby schreef:ik vraag me trouwens af hoe je ze uit elkaar houd (zal wel een erg domme vraag zijn hihi)

Dankje!Sabby schreef:een vriendin van me heeft een tweeling, daar zag ik ook de verschillen niet tussen, maar inderdaad, hoe langer je ze kent; ga je alle kleine verschillen zien
logisch wel
nou goed, ik zie het niet,maar vind het stuk voor stuk wel hele mooie prachtige honden!
heb je website bekeken, die is ook super!