Bevalt ons best

Moderator: moderatorteam

Mooie kleur wel he?ranetje schreef:Rana en Ita hebben ook zo'n mand en ook in donkerblauw![]()
Maar dan eentje per persoon

Je hebt een heerlijk stelMoos schreef:Mooie kleur wel he?ranetje schreef:Rana en Ita hebben ook zo'n mand en ook in donkerblauw![]()
Maar dan eentje per persoon![]()
![]()
Hier staan 3 manden, en ze mogen ook nog op de bank, en Saar ligt ook nog vaak op de schommelstoel. En oh ja, op bed liggen ze ook en in de slaapkamer staan ook nog 2 manden![]()
Maar soms liggen ze graag samen. Vandaar ook 1 hele grote mand, had ik voor Moos en Saar ook altijd, als ze willen kunnen ze dan samen liggen.
(als Saar al in de mand ligt komt Vera er wel heel behoedzaam beetje vragend bij "mag het Saar, mag wel he?" En soms mag het niet, dan gromt Saar zachtjesMeestal mag het wel, maar dan kan Vera het vaak niet laten om toch een beeeetje te gaan puppenklieren, terwijl Saar haar ogen probeert te soppen, en dan loopt Saar weg met zo'n kop van "kleuters, altijd hetzelfde gezeik"
).
Arme Ranaranetje schreef: Je hebt een heerlijk stel![]()
Ita probeert wel eens bij Rana in de mand te komen, maar dan staat Rana geïrriteerd op en gaat knorrig in de andere mand liggen![]()
Als Rana een deken in de mand heeft wordt die door Ita onder haar vandaan gesleept en naar de eigen plek overgebracht .............................
En dat vindt Rana niet leuk
Maar ze doet er niets tegen

Moos schreef:Arme Ranaranetje schreef: Je hebt een heerlijk stel![]()
Ita probeert wel eens bij Rana in de mand te komen, maar dan staat Rana geïrriteerd op en gaat knorrig in de andere mand liggen![]()
Als Rana een deken in de mand heeft wordt die door Ita onder haar vandaan gesleept en naar de eigen plek overgebracht .............................
En dat vindt Rana niet leuk
Maar ze doet er niets tegen![]()
![]()
Saar gaat als Vera gaat puppenklieren ook altijd maar weg i.p.v dat heel fel te corrigeren ofzo.
Hier trok Vera graag Saar van de bank af door aan de fleecedeken die daarop ligt te gaan trekken, maar dat mag niet meer van me![]()
Die fleecedeken hoort op de bank en die wil ik niet elke dag op varierende plekken terugvinden