Als ze de bal mag pakken kun je heel leuk geconcentreerde foto's maken.
Schop dan! Schop dan! Schop dan!

Even uitrusten......

Eva op haar strakst

Ennnn dooorrrrrrrgaaaaannnnnn

Moderator: moderatorteam

Cleo is nu heel ziek. Die spelen dus niet meerRea schreef:Gaaf maar vond dat andere filmpje met Cleo veel mooier![]()
Heerlijk wat een hondetaal zover mag je gaan anders krijg je op je sodemieter
Is dat nou erger gaan worden sinds jullie daar wonen ?MARC_S schreef:Cleo is nu heel ziek. Die spelen dus niet meerRea schreef:Gaaf maar vond dat andere filmpje met Cleo veel mooier![]()
Heerlijk wat een hondetaal zover mag je gaan anders krijg je op je sodemieter![]()
Ik ben nu aan het kijken of ze allergisch is voor rook. Ik hoop dat een rookvrij huis helpt. De dierenarts heeft dat aangeraden. Als dat het niet is moeten we het allergie-circuit in met haar. We maken ons dus ernstige zorgen want zo kan het niet doorgaan met haar en genieten doet ze helemaal niet meer.

Verdomme Marc! Wat kan dat nou toch steeds zijn..?MARC_S schreef:Cleo is nu heel ziek. Die spelen dus niet meerRea schreef:Gaaf maar vond dat andere filmpje met Cleo veel mooier![]()
Heerlijk wat een hondetaal zover mag je gaan anders krijg je op je sodemieter![]()
Ik ben nu aan het kijken of ze allergisch is voor rook. Ik hoop dat een rookvrij huis helpt. De dierenarts heeft dat aangeraden. Als dat het niet is moeten we het allergie-circuit in met haar. We maken ons dus ernstige zorgen want zo kan het niet doorgaan met haar en genieten doet ze helemaal niet meer.

he bah, wat naar voor haar nu toch steeds.MARC_S schreef:Cleo is nu heel ziek. Die spelen dus niet meerRea schreef:Gaaf maar vond dat andere filmpje met Cleo veel mooier![]()

Echt geen idee. Ze hoest er nu ook bij sinds een maand ongeveer. Dan geeft ze hele klodders doorzichtig slijm op en ze rent ook niet meer. Soms denken we dat ze gewoon dood aan het gaan is zo beroerd komt ze bij vlagen over. Ze eet prima en ziet er ook best redelijk uit. Maar dat constante gekuch, genies en nu dus ook gehoest is niet om aan te horen. Het lijkt wel alsof het naar binnen slaat. Daarnaast is haar neus helemaal kapot met kloven en bloederige korstjes die vanzelf komenEline* schreef: Verdomme Marc! Wat kan dat nou toch steeds zijn..?

Ik ga meteen kijken.assiejaja schreef:Zou het DLE, discoide lupus, kunnen zijn Marc? Ik zat wat te zoeken op auto-immuunziektes, en dit schijnt bij husky's vaker voor te komen.
Naar dat ze zo ziek is!
Nozem krijgt dat ook altijd als ze richting plukrijpheid gaat, ik vind dat nooit zo mooi en probeer het matje altijd wat weg te plukken zodat de overgang tussen schedel en hals mooier verloopt.Martijn schreef:Nee hoor. Klopt.LongFields schreef:Mooie foto's weer van Eva, filmpje ga ik zo bekijken.
Maar heeft Eva aan het eind van haar schedel nou langer en wat roder haar zitten? Kan misschien vertekenen door de foto hoor.
Ze heeft daar de overgang tussen het korte haar van de kop en het langer van de nek. Een soort matje.
Ik hoop echt dat je gevoel niet klopt Martijn. Cleo is nog veel te jong om er tussenuit te piepen en kan volgens mij ook helemaal nog niet gemist worden.Martijn schreef:
Ik heb het onmiskenbare gevoel dat Cleo ons binnen afzienbare termijn gaat verlaten. En dat vind ik heel, heel erg.
Maar helaas kunnen we niets doen. Ze glijdt weg.
Althans..zo voel ik het.
Maar goed, misschien heb ik het wel mis want ik weet niet wat er met haar is. Nog steeds niet. Na 6 jaar.
Ik kan je niet zeggen hoe ziek ik van de situatie ben.
Maar goed, nu maar weer de allergiemolen.