(nou ja,voor zover daar te zwemmen valt dan)

Duhhhhhhhh.......ikke niet hoor!Ik baad wel pootje

Is diep genoeg

Uitschudden alsof ze net zo nat is als Max

Lekker snuffelen en kijken is toch veel leuker dan dat stomme gezwem wat Max doet?

Moderator: moderatorteam

Hoe lang ben jij al medeforumlid?Jinx schreef:Wat een lekker plekje!
Stomme vraag, maar wat voor ras is het? Spaniel?
Ja,het is net diep genoeg voor d'rInge O schreef:bente, let op hoor, zo verdrink je!!
Nee,hier is geen waterval.Remina schreef:Leuke foto's!
En als het goed is, zijn wij vorige week op dezelfde plaats geweest...is dat bij die waterval?

Bedoel je de Résidence Rosendael?Daar is het wel een eindje vandaan.Pak-de-bal schreef:Hé, is dat bij Rheden.. achter bij die heuvel.. korenveld...oud kerkhof ( van die familie) ..
kortom dus achter in de buurt van dat leuke hotel? met zwembad, sauna
daar ging ik even altijd voor het eten met Bauke wandlen
leuke foto's

Hoe lang ben jij al medeforumlid?marian* schreef:Jinx schreef:Wat een lekker plekje!
Stomme vraag, maar wat voor ras is het? Spaniel?
nee, de Roskam, ik kwam er al heel lang, want de hond mocht gratis mee., nu zijn ze ietsje te duur geworden.marian* schreef:Bedoel je de Résidence Rosendael?Daar is het wel een eindje vandaan.Pak-de-bal schreef:Hé, is dat bij Rheden.. achter bij die heuvel.. korenveld...oud kerkhof ( van die familie) ..
leuke foto's
Dit is zo ongeveer pal tegenover Biljoen.
En het korenveld is al een paar jaar mais volgens mij.Als we het over de zelfde plek hebben althans.
Dan hebben we het over de zelfde plek want het hotel is inderdaad de Roskam.Vroeger een gewone leuke eetgelegenheid maar tegenwoordig een ietsiepietsie heel veel luxer en duurderPak-de-bal schreef:nee, de Roskam, ik kwam er al heel lang, want de hond mocht gratis mee., nu zijn ze ietsje te duur geworden.marian* schreef:Bedoel je de Résidence Rosendael?Daar is het wel een eindje vandaan.Pak-de-bal schreef:Hé, is dat bij Rheden.. achter bij die heuvel.. korenveld...oud kerkhof ( van die familie) ..
leuke foto's
Dit is zo ongeveer pal tegenover Biljoen.
En het korenveld is al een paar jaar mais volgens mij.Als we het over de zelfde plek hebben althans.
mooi gebied daar, ik liep dan de heuvel op en dan kon je nog meer je hond laten zwemmen bij die grote vijver
het kerkhof ìs van de baron Biljoen, als je de heuvel op loopt kom je de graven tegen

Ik denk dat je de waterval bij het kasteel bedoelt en daar is dit niet.Remina schreef:Dat bruggetje lijkt enorm veel op die bij de waterval.
Er zijn volgens mij zoveel ingangen dat bos is, die ik allemaal eens moet uitproberen volgens mij haha.
Ik heb geen flauw idee hoe dat stuk dus heet.
Maar in dat stuk zit dus een meer met een waterval ( het water loopt over stenen eraf ) volgens mij bij rozendaal.
Maar anders zou ik het aan mijn vriend moeten vragen.

ik ging daar ook 's avonds laten zwemmen, dan is die boswachter thuis bij moeder-de-vrouwmarian* schreef:Dan hebben we het over de zelfde plek want het hotel is inderdaad de Roskam.Vroeger een gewone leuke eetgelegenheid maar tegenwoordig een ietsiepietsie heel veel luxer en duurder![]()
Die vijver ligt in een niet-losloopstuk dus daar ga ik niet heen met de honden;de boswachter is daar erg actief.