Ik sta er weer niet in he, baasje?
Stom blad
Moderator: moderatorteam
Nee, voorlopig doe ik mee met de 'protestactie' die heel veel fokkers dit jaar zijn begonnen. Door niet in het jaarboek te adverterenfenneke schreef:ik weet nog hoe trots ik was toen amos op het voorblad van de clubkrant stond

Geen rare vraag hoor, en ik vind het op die dagen 'best wel leuk'. Maar het is wel tijden geleden dat ik meegedaan heb, ergens mee. Toen Miep pup was denk ik, dus 6 jaar geleden.monky555 schreef:mag ik ff iets vragen, misschien een rare vraag hoor![]()
is het leuk om gewoon lid te worden van de GR club (zonder fokker te zijn), ik wil namelijk lid worden ivm met mijn Saaren ik best met mijn oude mop eens wil gaan kijken bij GR dagen oid maar is de sfeer daar wel leuk
![]()
Geen idee of staff-mensen anders zijn dan golden-mensen. Denk het wel, maar misschien aan jou de eer om dat in de praktijk te staven? Anders wil overigens niet zeggen beter of slechtermonky555 schreef:tot nu toe alleen met staff wandelingen mee gegaan en die waren altijd erg gezelligmaar ik wil van de golden retriever ook gewoon iets meer weten, ik ben er namelijk achter gekomen door Sara dat ze veel leuker zijn als ik dacht
![]()
o en leuke foto'ssara is een sokken gek, boekjes zijn alleen om te slopen en dat voor een teef van ruim 7,5 jaar

Klopt. En dit soort "hondenboekjes" vind ik heel veel leuker dan Hondenmanieren ofzo. En het is nog veel goedkoper ookmonky555 schreef:naakthonden mensen zijn ook anders dan de staff mensen, ook niet "slechter" of "beter" maar wel heel andersde rassen staff, naakthond en GR zijn op zich natuurlijk al heel anders
logisch dat het type mensen ook anders zijn natuurlijk
![]()
maar bedankt iig einde van de maand wordt ik gewoon lidik ben gek op hondenboekie's enzo dus het komt vast goed