lol samen.. tsja.. helaas is mijn hond toch meer op zichzelf en speelt niet echt, hij probeert haar wel uit te dagen voor een pak me dan spelletje en zij schijnt erg op haar gemak te zijn bij hem
moet wel eerlijk bekennen dat ik dacht dat deze wandeling niet meer door zou gaan na ons bezoek de dag ervoor... :N: er was toen commotie ontstaan over een tennisbal die onder de tafel lag, mijn hond waarschuwde al maar het kleintje wilde toch ook onder de tafel kruipen voor de bal... stom van ons.. maar na waarschuwingen van hem uit was het toch even iets minder leuk... de baas was woest op mijn hond (zacht uitgedrukt..)!
Gelukkig was mijn vriendin er nuchter in en had zoiets van komop we gaan gewoon lopen en zien wel, van de kleine uit niets geen angst en van die van mij uit niets geen aggressie.. .. als ze wat ouder is en elkaar beter kennen zullen ze wel meer samen optrekken, als ik haar naam noem staan zijn oren al gespitst en loopt hij linea recta naar haar huis dus dat zit wel goed
Ik vind de langharen ook mooi.. maar dit beestje is zo leuk, ook die twee verschillende kleur ogen is zo apart!