De blijheid op dit forum is helaas nu wel weg... maar ja... hoort erbij he!
Ik geniet lekker van de spruit en daar gaat het om!
Ik stel mij even voor, ik ben Orsayon Cay'Rak vom Grubenländer Schupo.
Geboren op 22 juni 2008 en ben met veel liefde grootgebracht door Linda en Hennie. Mijn mama heet Kylie en mijn papa heet Ignatz.
Al mijn zusjes en mijn broertje hebben een perfect plekje gekregen en werden zondag 17 augustus opgehaald.
Ik werd vandaag opgehaald!!!
Mijn nieuwe vrouwtje heet Paula en die is al 3 keer wezen kijken!
Ik vond het erg gezellig met haar en ik verheug mij wel op dat ze komt.
Om 09:15 uur kwamen ze eindelijk aan, nou mijn broertje, 2 zusjes en ik rende naar Sander en Paula toe en begonnen meteen lekker met bijten.
Mijn nieuwe vrouwtje was erg blij om mij te zien en knuffelde mij stevig!
Vandaag mocht ik mee naar huis! En ik vond leuk idee om mee te gaan, lekker gezellig met Linda en Hennie en dan Paula en Sander erbij...
Maar ik begreep ineens dat Linda en Hennie niet mee gingen...
Maar dat is toch een fout????
Toen haalde ze mijn grote broer erbij,
ik was natuurlijk reuze benieuwd en totaal NIET bang:

Ik vond hem best leuk

Linda die ziet hoe Hector en ik met elkaar omgaan

Ik ging maar ff braaf spelen met het speelgoed

FF lekker knuffelen

En ik en mijn nieuwe vrouwtje

Wij drieën

En toen ging ik toch nog ff liggen voor mijn broer

Het was een leuke ontmoeting en we hebben veel plezier gehad!
En toen kwam het zware moment voor mij...
ik moest Linda en Hennie achterlaten...
En dat wou ik helemaal niet!!!
Ik ging mega krijsen toen ik in auto zat...
Ik wou terug naar Linda en Hennie en ik wou het raam open krabben!
Toen Linda aan andere kant van auto ging staan zag ik mijn kans schoon en klom over Sander heen richting Linda... wat zal ik hun toch missen...
Mijn vrouwtje Paula vond maar zwaar om mij mee te nemen...
Ik wou door het raam heen naar Linda en Hennie en krees alsof mijn leven er vanaf hing... Wat zal ik hun toch missen...
Ze hebben zoveel voor mij gedaan...
Na 10 minuten krijsen werd ik wat rustiger en begon enorm te bewegen en te wiebelen....
Wat is dit toch raar???
Toen vrouwtje de telefoon aanzette kwam er een raar deuntje en toen MOEST ik ff als een wolfje huilen! En ze moesten heel hard lachen!
Na een paar rotondes en kruispuntjes moest ik toch wel overgeven, ik deed kokhalsen en vrouwtje deed mij beetje verzetten, dus ik slikte het per ongeluk weer door... En ik deed maar tegen vrouwtje brommen want dat was niet fijn!
Na 20 min deden we stoppen en deed ik direct een plasje op het gras!
Ik ben eigenlijk al redelijk gras zindelijk en weet precies dat ik daar moet plassen.
Toen deed vrouwtje mij knuffelen en deed ik dutten, toen ik wakker werd gingen ze snel aan kant bij een afrit en moest ik nog keertje overgeven netjes op gras. Daarna klein plasje en weer opweg.
Ik ging lekker verder met slapen en tijd ging lekker snel!
Eenmaal in Geldrop aangekomen, bij Sander zijn huisje werd ik wakker en deed een plasje op het gras.
Toen gingen we naar binnen, samen met Hector en vrouwtje en Sander, dus ik voelde mij wel goed!
Toen kwam er een mecheltje aangelopen, genaamd Lucas. Hij is kennelijk de baas daar thuis en die vond mij SUPER COOL.
Snap ik eigenlijk wel, want ben natuurlijk heel leuk.
Lucas rende naar zijn vrouwtje (paula's schoonmoeder) en vertelde dat ik was aangekomen!
Ik werd heel lang geknuffeld door paula's schoonmoeder, schoonvader, zwager en schoonzus! En het voelde allemaal lekker aan!
Maar als mijn vrouwtje ff weg liep deed ik mooi keihard piepen en vechten zodat ze mij neer zette, want ik wou achter mijn vrouwtje aan!!
Na ff gespeeld en verkent te hebben ging ik met vrouwtje plasje doen.
En op terug weg ff langs de buren, die zijn gek op duitsers en hebben een maltees leeuwtje.
Dus ik heb ff gesnuffeld en lekker gespeeld. Maar ik deed hem ook wel lekker domineren en ook RIJDEN !!!!
Tja ben pas 8 weken, maar begin er vroeg aan!
Na 5 min gingen we weer weg en mocht ik ff door tralies kennis maken met Bikkel en Fenix, de honden van paula's schoonouders.
Ik vond ze gezellig en deed hard kwispelen!
Toen moest ik verplicht ff benchje in, want ik rende keihard rond, maar vrouwtje vond dat ff genoeg was...
Nou IK DUS NIET!!! en heb alles bij elkaar gekrijsd, geschreeuwd, gebromt, gemokt, gehuild, gepiept, als wolfje gehuild en kei hard rond gedraaid... Ze moesten er allemaal erg hard om lachen!
Na een lange tijd ging ik eindelijk liggen en ik mocht er na dutje weer uit.
Toen heb ik nog ff iedereen geknuffeld want we gingen naar huisje toe!!
Dus weer in de auto, dit keer in een bench en ik liet mij luidkeels horen dat ik dat eigenlijk niet leuk vond!!!
Maar na 5 min viel ik in diepe slaap en werd pas wakker toen we er al waren.
Ze zette de bench uit auto op de grond en liep gewoon weg! Dus ik er snel achteraan! En Hector rende meteen naar autoband en begon te spelen, dus ik heb ff meegespeeld!
HEt begon jammer genoeg snel te regenen en heb niet veel buiten kunnen kijken. Heb nog wel mooie grote boodschap achter gelaten!
Goed he??
Eenmaal binnen begon de onweer en heb luidkeels laten horen dat ik dat niet leuk vond!
En nu lig ik in coma, endus typ ik dit in mijn gedachte...
nou dikke kuss aan iedereen!
En vooral aan Linda en Hennie... want die mis ik toch wel heel erg hoor!