een overzichtje van hoe Frenk aan het veranderen is

Moderator: moderatorteam

Hij is ong. 28 cm en weegt rond de 8 kiloFrenk schreef:Ja, ik zag je foto's in WiLuna's topic. Hoe groot is Benno uitiendelijk geworden? (ben een beetje aan het vergelijkenLysette schreef:Wat een schatje![]()
Grappig altijd hoe ze veranderen he! Benno was ook zo donker als pup (niet helemaal, alleen zijn vlekken) en die is nu ook zo beige)
Ongeveer Frenk's formaat dus. Ik ben benieuwd of Frenk nog veel groter gaat worden.Lysette schreef:Hij is ong. 28 cm en weegt rond de 8 kiloFrenk schreef:Ja, ik zag je foto's in WiLuna's topic. Hoe groot is Benno uitiendelijk geworden? (ben een beetje aan het vergelijkenLysette schreef:Wat een schatje![]()
Grappig altijd hoe ze veranderen he! Benno was ook zo donker als pup (niet helemaal, alleen zijn vlekken) en die is nu ook zo beige)

Hoe oud is ie nu? Ik zie bij de meeste honden (en zeker die kleintjes) dat ze na de 6 mnd niet meer zo veel groeien, alleen nog wat uitzwaren.Frenk schreef:Ongeveer Frenk's formaat dus. Ik ben benieuwd of Frenk nog veel groter gaat worden.Lysette schreef:Hij is ong. 28 cm en weegt rond de 8 kiloFrenk schreef:Ja, ik zag je foto's in WiLuna's topic. Hoe groot is Benno uitiendelijk geworden? (ben een beetje aan het vergelijkenLysette schreef:Wat een schatje![]()
Hij is van 31-12-2007, dus bijna 8 maanden. Ik heb niet het idee dat íe nog echt de hoogte in gaat. Wel z'n kormme voorpoten die nu recht staan en dus bij trekken, maar verder was het de laatste maand voor de operatie vooral spierontwikkeling die ik zag en kon voelen.Lysette schreef:Hoe oud is ie nu? Ik zie bij de meeste honden (en zeker die kleintjes) dat ze na de 6 mnd niet meer zo veel groeien, alleen nog wat uitzwaren.Frenk schreef:Ongeveer Frenk's formaat dus. Ik ben benieuwd of Frenk nog veel groter gaat worden.Lysette schreef:Hij is ong. 28 cm en weegt rond de 8 kiloFrenk schreef: Ja, ik zag je foto's in WiLuna's topic. Hoe groot is Benno uitiendelijk geworden? (ben een beetje aan het vergelijken)
Ben bij Ziva ook helemaal benieuwd, die is nu bijna 5,5 maand. Ze groeide eerst zo hard dat ik dacht dat ze formaatje olifant zou worden maar nu de laatste maand gaat het een stuk minder hard