Spike

pucky

Moderator: moderatorteam
Serieus? Het viel me op op die laatste foto dat hij breder oogt. Maar misschien is het dan de foto ofzo? Nouja, hij ziet er in elk geval heel stoer uitdogsincluded schreef:Dit zijn thans al foto's van begin dit jaar hoor..Jinx schreef:Ha knapperds!! Witte begint wel uit te zwaren nu zeg! Mooi!
En Puckie doet het ook nog goed zo te zien
Puck doet het heel erg goed hoor, hij leeft nog steeds![]()
neeh tzijn beste maatjes hoor hij en de witte
Ongeveer?dogsincluded schreef:2 jaar en een half ongeveer..cloris schreef:Mooi, hoe oud is Witte?

Tijd gaat heel snel dat zeker, zie graag fotos van de witte honden dus plaaaaatsdogsincluded schreef:4 sept wordt hij 3..stond er niet echt bij stil dat het al zo kortbij wascloris schreef:Ongeveer?dogsincluded schreef:2 jaar en een half ongeveer..cloris schreef:Mooi, hoe oud is Witte?nog een jonge witte dus, leuk hoor
de tijd vliegt.

Ik denk dat ik er vandaag misschien al voldoende geplaatst hebcloris schreef:Tijd gaat heel snel dat zeker, zie graag fotos van de witte honden dus plaaaaatsdogsincluded schreef:4 sept wordt hij 3..stond er niet echt bij stil dat het al zo kortbij wascloris schreef:Ongeveer?dogsincluded schreef: 2 jaar en een half ongeveer..nog een jonge witte dus, leuk hoor
de tijd vliegt.
Ik had je voorstel bericht gezien, maar las over 3 honden, ik had pas door dat jij het was toen ik hier de foto's van Witte en Spike zagdogsincluded schreef:Dank je meid, die kleine is een erfenisje..helaas..maar hij heeft zn draai hier wel gevondenlinda schreef:Lang geleden dat ik die gezien heb, Witte ziet er goed uit Eva![]()
Alleen die kleine ken ik niet