Moderator: moderatorteam

Ja hij is er nu wat aan gewend maar in het begin vond hij het allemaal maar niets volgens mij.ranetje schreef: Wat vindt Micron er van?
Dit is wel genieten hé Tineketineke schreef:Ja hij is er nu wat aan gewend maar in het begin vond hij het allemaal maar niets volgens mij.ranetje schreef: Wat vindt Micron er van?
Het zijn ook wel 6 brutaaltjes natuurlijk die op hem af komen stampen![]()
Spok is hier en die vind het overigens geweldig en kan werkelijk alles van de pups hebben en is er superlief tegen wat door hun weer flink misbruikt word en hij er zo af en toe 1 aan zijn oren en 1 aan zijn staart heeft hangen![]()
![]()
Als het hem teveel wordt duikt hij op de bank alwaar hij veilig is
Nou ik geniet er ook zeker van hoorranetje schreef:Dit is wel genieten hé Tineketineke schreef:Ja hij is er nu wat aan gewend maar in het begin vond hij het allemaal maar niets volgens mij.ranetje schreef: Wat vindt Micron er van?
Het zijn ook wel 6 brutaaltjes natuurlijk die op hem af komen stampen![]()
Spok is hier en die vind het overigens geweldig en kan werkelijk alles van de pups hebben en is er superlief tegen wat door hun weer flink misbruikt word en hij er zo af en toe 1 aan zijn oren en 1 aan zijn staart heeft hangen![]()
![]()
Als het hem teveel wordt duikt hij op de bank alwaar hij veilig is![]()
Ik zou er uuuuuuuuuuren naar gaan zitten kijken en nergens meer aan toe komen.
Wie is Sean en wie Jacktineke schreef:Sean en Jack tot nu toeJinx schreef:Wie is de laatste overblijvert Tineke? Toch niet Jack he?