Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
DutchCelts schreef:Oooohhhhh idd lekkere bekkie's zeg om vrliefd op te worden.
Heb er zelf ook 6
Wat leuk! Ik heb er voorheen 8 gehad, maar ik vind dat zelf echt te veel! :N: Maar het zijn heerlijke beestjes!
Af en toe vraag ik mezelf ook wel eens af waarom ik er 6 heb , zeker als ze weer lekker baldadig en het niet luisteren op hebben.
Wil het nadeze 6 op 2 of 3 gaan houden want ze hebben me hart gestolen die fretten.
En mannetjes vallen ook wel mee hoor kwa geur als je ze laat helpen.
Ongeholpen fretten die stinken idd het huis uit.
ow wat een lekker stel! Wij hebben ook fretjes gehad....helaas zijn ze niet meer bij ons...
Ik mis die gekke wardance van ze wel hoor..de capriolen die ze dan uit kunnen halen hihihhi
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......