Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tip voor losloopwandeling in provincie utrecht?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

yuki
Zeer actief

tip voor losloopwandeling in provincie utrecht?

Ongelezen bericht door yuki »

Ik ben bezig een losloopwandeling te organiseren voor kleine groep, na de kerst. Vanwege bereikbaarheid het liefst in utrecht en omgev. Nu is het op de vele sites niet duidelijk of de honden nou wel of niet los mogen.

Iemand een leuke tip voor een groep honden, er moet ook een horeca gelegenheid bij bijzijn. Wandeling hoeft niet heel erg lang te zijn. Dacht zelf aan de utrechtse heuvelrug.

Iemand een gouden tip? :mrgreen:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Grenzend aan Provincie Utrecht ook goed? :mrgreen:

In Ede heb je de hei waar honden officieel los mogen, daar heel vlakbij heb je een heel mooi bos 't Sysselt, tussen de hei en 't Sysselt in heb je een pannekoekenrestaurant waar je met honden mag komen :wink:
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Tamara. schreef:Grenzend aan Provincie Utrecht ook goed? :mrgreen:

In Ede heb je de hei waar honden officieel los mogen, daar heel vlakbij heb je een heel mooi bos 't Sysselt, tussen de hei en 't Sysselt in heb je een pannekoekenrestaurant waar je met honden mag komen :wink:
thankx! Ik was eigenlijk bezig met Amerongen, maar was onduidelijk of de honden daar los mochten, bij het Panhuis zijn honden nl wel welkom.

Ja grensgebied is ook prima :ok:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Kaapse bossen is volgens mij deels losloop. In het midden van de route staat een restaurant waar honden welkom zijn. Althans, toen wel. Dit restaurant heeft uitzicht over een stuk hei- zandvlakte wat leuk is om ff te beppen met iedereen en de honden hun gang te laten gaan. Er wordt daar door de boswachterij wel veel gecontroleerd.
Dan heb je de heide tegenover vliegveld Hilversum. Bij de parkeerplaats is een klein vreettentje, maar in deze periode niet altijd open. Daar is wel alles losloop, ideaal om iets te organiseren. Wat verder de weg af heb je twee restaurants waar honden welkom zijn.
spijkerhond
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated retriever en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door spijkerhond »

In Amerongen zijn 2 losloopgebieden bij mijn weten, een goede kaart, b.v. of internet heb ik nog niet gevonden helaas (behalve 1 in het bos zelf).

Een kleintje achter het pannekoekenhuis bij de sportvelden (richting Elst). Helaas niet aansluitend maar het begint na ongeveer een halve km of zo. Leuk voor een uurtje lopen.

Het grotere losloopgebied ligt tussen het asiel de Hazenberg in Amerongen en Leersum tot aan de weg langs de zandverstuivingen. Met een beetje creativiteit in route kun je hier wel een uurtje of 2 lopen.
djanga
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door djanga »

in soestduinen op de lange duinen kun je ook heerlijk wandelen met een loslopende hond er is een wandeling van 3,5 km en een wandeling van 5 km uitgezet. maar je kan ook gewoon lekker over de zandvlakte struinen. Bij de parkeerplaats aan de foekenlaan is een kiosk waar je wat kan eten of drinken
http://www.anwb.nl/binaries/pdf/sig/wan ... 374972.pdf
mischien dat je daar wat aan hebt
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

In het waterwingebied in Amersfoort mogen honden ook los, maar er zit niet echt een horecagelegenheid in de buurt. En het is tussen de woonwijken in. Maar lekker wandelen in het wel vind ik (woon er naast ;) )
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”