Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Caico en Dekeli hebben schrik voor de anti-tekendruppeltjes
Moderator: moderatorteam
- Cily
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Caico en Dekeli hebben schrik voor de anti-tekendruppeltjes
Caico en Dekeli hebben altijd schrik als ik de druppels wil aanbrengen. Ze doen net alsof ik hun ga slaan (wat we nooit doen!!!), of dat het heel veel pijn doet. Ik doe hun thans geen pijn, bemoeder hun niet of gedraag me ook niet raar (denk ik toch). Hebben jullie honden dit ook? En waarom zou dit kunnen zijn?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
ik moet simba om de paar weken prikken....hij gaat er bij zitten want weet dat weglopen geen zin heeft...Bella daarin tegen rent keihard door het huis...bang dat ik haar ga prikken...en wordt pas rustig als ik klaar ben met sim....
Vlooiendruppels geven is ook een ramp...moet het bij haar echt doen als ze het niet verwacht..bijv als ik na een blubberige wandeling haar schoonpoets...en dan moet ik het razendsnel doen want dan is het net een hazenwind hoor
Vlooiendruppels geven is ook een ramp...moet het bij haar echt doen als ze het niet verwacht..bijv als ik na een blubberige wandeling haar schoonpoets...en dan moet ik het razendsnel doen want dan is het net een hazenwind hoor
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......