Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Nee, echt prachtig! Ik heb vandaag ook mijn ogen uitgekeken. En "mijn" polder lijkt wel wat op de jouwe, alleen zijn de wilgen hier niet geknot.
Gemaakt met mijn telefoon:
Ook weer zo'n moment dat ik toch wel een 'echte' camera zou willen hebben... Heb jij een digitale spiegelreflex?
Nee, echt prachtig! Ik heb vandaag ook mijn ogen uitgekeken. En "mijn" polder lijkt wel wat op de jouwe, alleen zijn de wilgen hier niet geknot.
Gemaakt met mijn telefoon:
Ook weer zo'n moment dat ik toch wel een 'echte' camera zou willen hebben... Heb jij een digitale spiegelreflex?
Ooh, ook mooi en dat met een mobieltje! Ik heb een digitale spiegelreflex ja. Ik moest een lens testen die niet echt scherpe foto's zou maken en dat is deze. Het is inderdaad niet een geweldige lens, maar met dit soort plaatjes kan er weinig misgaan.
Nou, tijd voor jou om eens aan de DSLR te gaan als je ook zo mooi woont!
Dorien schreef:
Ooh, ook mooi en dat met een mobieltje! Ik heb een digitale spiegelreflex ja. Ik moest een lens testen die niet echt scherpe foto's zou maken en dat is deze. Het is inderdaad niet een geweldige lens, maar met dit soort plaatjes kan er weinig misgaan.
Nou, tijd voor jou om eens aan de DSLR te gaan als je ook zo mooi woont!
Ja, als de weersomstandigheden ideaal zijn kun je idd wel aardige foto's maken met mijn mobiel, maar ik geniet me te pletter van foto's als de jouwe (al is het met een kwalitatief minder goeie lens ). Ik wil wel een DSLR maar zie een beetje op tegen het meesjouwen. Mijn mobiel heb ik altijd in mijn zak.
Oh en 'mijn' polder is trouwens maar een kleintje, ingeklemd tussen R'dam en Delft, maar ik geniet er evengoed enorm van.
Rami schreef:
Ja, als de weersomstandigheden ideaal zijn kun je idd wel aardige foto's maken met mijn mobiel, maar ik geniet me te pletter van foto's als de jouwe (al is het met een kwalitatief minder goeie lens ). Ik wil wel een DSLR maar zie een beetje op tegen het meesjouwen. Mijn mobiel heb ik altijd in mijn zak.
Ja, dat sjouwen is inderdaad een nadeel. Ik was nu ook op pad met camera, lange lens en statief en dan heb je toch aardig wat zooi mee.
En zo'n compact cameraatje dan? Is dat niet iets voor je?