Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zondag 18 Januari,Groenendaal

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Wolvin
Vaste gebruiker

Zondag 18 Januari,Groenendaal

Ongelezen bericht door Wolvin »

Wij zijn deze zondag (18 Januari) om 1 uur in het Groenendaalse Bos (NH) te vinden,wie gaat ermee? :cheer:
Hoe meer hoe gezelliger!

Vanuit Haarlem via de Dreef: in Heemstede bij de stoplichten rechtsaf richting Bennebroek, op de rotonde 3de afslag (Molenlaan) Over het bruggetje links aanhouden.

Vanuit richting Hoofddorp: afslag naar N201 (richting Heemstede), na de brug bij het stoomgemaal "de Cruquis" 2de stoplichten links richting Bennebroek. Op de rotonde: zie hierboven.

Vanuit Hillegom (N208): Na het bord "HEEMSTEDE" 4de afslag rechts (van Merlelaan) richting Centrum, 3de weg rechts Vrijheidsdreef, aan het einde rechts aanhouden.

Vanuit Haarlem Wagenweg (N208) In Heemstede, na het stoplicht bij de Kerklaan 1ste weg links (van Merlelaan) richting Centrum. Zie verder hierboven

Vanuit Alkmaar: A208 richting Heemstede volgen. Aan het einde van de Randweg links (de Wagenweg) Zie verder hierboven
Laatst gewijzigd door Wolvin op 16 jan 2009 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Wij willen wel mee! :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

En waar is dat precies :19:

Groetjes Els
Afbeelding
Wolvin
Vaste gebruiker

billy schreef:En waar is dat precies :19:

Groetjes Els
ik probeer via google een routeplanner te vinden,ik weet alleen het adres niet precies,ik vraag het vanavond nog even na en dan hoor je het wel :ok:
Maylala
Zeer actief

Vanuit Haarlem via de Dreef: in Heemstede bij de stoplichten rechtsaf richting Bennebroek, op de rotonde 3de afslag (Molenlaan) Over het bruggetje links aanhouden.

Vanuit richting Hoofddorp: afslag naar N201 (richting Heemstede), na de brug bij het stoomgemaal "de Cruquis" 2de stoplichten links richting Bennebroek. Op de rotonde: zie hierboven.

Vanuit Hillegom (N208): Na het bord "HEEMSTEDE" 4de afslag rechts (van Merlelaan) richting Centrum, 3de weg rechts Vrijheidsdreef, aan het einde rechts aanhouden.

Vanuit Haarlem Wagenweg (N208) In Heemstede, na het stoplicht bij de Kerklaan 1ste weg links (van Merlelaan) richting Centrum. Zie verder hierboven

Vanuit Alkmaar: A208 richting Heemstede volgen. Aan het einde van de Randweg links (de Wagenweg) Zie verder hierboven
Afbeelding
Wolvin
Vaste gebruiker

Maylala schreef:Vanuit Haarlem via de Dreef: in Heemstede bij de stoplichten rechtsaf richting Bennebroek, op de rotonde 3de afslag (Molenlaan) Over het bruggetje links aanhouden.

ik heb het gekopieerd bedankt :ok:
Maylala
Zeer actief

:ok:

Hopelijk is het een beetje een duidelijke beschrijving, ik heb 'm even snel van internet geplukt. :N:
Afbeelding
Maylala
Zeer actief

Up up up!

Kom op, wie gaat er nog meer mee?? :cheer:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik kan niet zondag, ander keertje graag :wink:
Afbeelding
Maylala
Zeer actief

Nou, ik ben bang dat het em niet gaat worden voor mij, helaas..

Sjon heeft gisteren tijdens een wandeling een nageltje gescheurd, en vindt zichzelf nu hartverscheurend zielig. Hij loopt ook echt even niet lekker, en het ziet er best pijnlijk uit. Arm poppekindje. :(

Hopelijk kunnen we snel een nieuwe wandeling prikken. :ok:
Afbeelding
Wolvin
Vaste gebruiker

is niet erg dat kan gebeuren :ok:
het is trouwens toch niet bepaald fijn weer op het moment het stormt en regent wel heel erg. Als we al gaan lopen weet ik niet zeker of we nog naar groenendaal gaan.
Volgende keer beter toch? :)

edit:

de plannen zijn gewijzigd,we gaan zo naar de duinen inplaats van het groenendaalse bos
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”