Shaws Paw Wax 8,00EUR
Beschermt het hele jaar de poten van uw hond tegen grind, asfalt, ijs, sneeuw en alle harde wegen en oppervlakken. Geeft uw hond ook meer houvast op gladde en glibberige oppervlakken. Bevat witte olie, parrafine, hars en parfum. Ook ideaal voor tentoonstellingen en indoor-agilitywedstrijden.
Wie kent dit product en wat is jullie ervaring?
Ik zag het product net en vroeg mij af of misschien goed is om te gebruiken voor behendigheid.
Groetjes, Noëlle.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie kent dit product (bescherming van de poten)?
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Re: Wie kent dit product (bescherming van de poten)?
die vraag had je volgens mij ook bij Algemeen staan en daar heb ik je antwoord gegevenNoële schreef:Shaws Paw Wax 8,00EUR
Beschermt het hele jaar de poten van uw hond tegen grind, asfalt, ijs, sneeuw en alle harde wegen en oppervlakken. Geeft uw hond ook meer houvast op gladde en glibberige oppervlakken. Bevat witte olie, parrafine, hars en parfum. Ook ideaal voor tentoonstellingen en indoor-agilitywedstrijden.
Ik zag het product net en vroeg mij af of misschien goed is om te gebruiken voor behendigheid.
Groetjes, Noëlle.

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt. Ik vond het wel in beiden passen en zo meer kans op antwoord bedacht ik zoPongek schreef:die vraag had je volgens mij ook bij Algemeen staan en daar heb ik je antwoord gegevenNoële schreef:Shaws Paw Wax 8,00EUR
Groetjes, Noëlle.
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
daar heb je helemaal gelijk inNoële schreef:Klopt. Ik vond het wel in beiden passen en zo meer kans op antwoord bedacht ik zoPongek schreef:die vraag had je volgens mij ook bij Algemeen staan en daar heb ik je antwoord gegevenNoële schreef:Shaws Paw Wax 8,00EUR
Groetjes, Noëlle.

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
-
Lil