Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat een mode voor de kleine hond

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Esther 1
Zeer actief

wat een mode voor de kleine hond

Ongelezen bericht door Esther 1 »

Ja ik was vandaag eens op MP aan het rondneuzen omdat ik voor Kira een nieuwe leren lijn wil aanschaffen ( de huidige is doorgebeten :pffff: )

mij viel de mond open hoeveel er word aangeboden voor de kleine chihuahua, ongelooflijk wat er allemaal is voor dat soort hondje. Je moet je inboedel verzekering echt aanpassen................ :N: :smile: :smile:

ach ieder zijn ding, toch :wink:
Geluk is houden van wat je doet en doen waar je van houdt.
Nala & Senne voor altijd op dat speciale plekje.
Afbeelding
Esther 1
Zeer actief

ja dat weet ik, maar ik vindt het ongelooflijk hoeveel bling bling voor die kleine hondjes er op de markt is ..............echt in alle varianten van halsbandjes tot tassen speciale bedjes :N:
Afbeelding
Esther 1
Zeer actief

had zij ook bling bling op haar gelakte nagels..... :mrgreen:

Maarre ik wilde eigenlijk een leuke bling bling tas op wielen voor mijn duitse herders, heeft u die ook ??? :smile: :smile:
Afbeelding
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door josefientje »

Dat is nog niks, er worden op marktplaats zelfs Chi's aangeboden met kleine diamantjes in de oren! :boos:

Het is echt van de gekke en meestal doe je je hondje er geen plezier mee met al die kleren. De mijne niet tenminste, is ook niet handig als je ziet hoe hij af en toe thuiskomt. Ik heb al was genoeg van de rest van mijn gezin :jank: , zit dus niet op een apart hondenwasje te wachten :eek: Nee hoor Spike loopt bloot :eek: ook in de sneeuw! Zolang hij in beweging blijft heeftie het niet koud.
Afbeelding
Esther 1
Zeer actief

Dat meen je niet, diamantjes in de oortjes :N:

Jij bent dan toch het levende bewijs dat het inderdaad niet nodig is dat die kleine mupkes zo aangekleed moeten worden. Ben blij voor jouw Spike dat hij gewoon lekker een hond (je) mag zijn :ok:
Afbeelding
josefientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griekse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door josefientje »

ja hoor echt waar: het zullen wel nepdiamantjes zijn geweest, maar toch. Spike is inderdaad gewoon een hond, maar dan een beetje in een kleine verpakking :mrgreen: . Alleen als het flink regent en waait, krijgt hij een regenjasje (met camouflageprint)aan, Anders gaat hij wel lopen bibberen en rillen. Hij wordt snel tot op zijn huid nat, want zijn vacht is niet bepaald waterdicht.
Afbeelding
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Je hebt inderdaad de meest rare dingen voor die kleintjes. Van trouwpakjes tot pyama's. Slofjes met glitterjtes, tassen enz. Dat vind ik ook heel erg ver gaan hoor. Er zijn weinig chi's die nog een stap verzetten. De meeste zitten de hele dag op de arm of in de tas.

Toch wil ik wel graag zeggen dat sommige rassen het echt heel snel koud hebben en in zo'n geval heb ik geen enkel porbleem met een warme jas.
Wij hebben dalmatische honden maar die gaan ook bij regenachtig weer niet naakt naar buiten. Ze vinden het heerlijk een jas te dragen.
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

[quote="josefientje"]Dat is nog niks, er worden op marktplaats zelfs Chi's aangeboden met kleine diamantjes in de oren! :boos:

quote]

:wat:
Nou ja, zeg, hier valt mijn bek letterlijk open.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Esther 1
Zeer actief

wendy71 schreef:
josefientje schreef:Dat is nog niks, er worden op marktplaats zelfs Chi's aangeboden met kleine diamantjes in de oren! :boos:

quote]

:wat:
Nou ja, zeg, hier valt mijn bek letterlijk open.

ja erg he, word tijd dar zo'n mensen zich een stel barbiepoppen kopen :evil:

Dat bepaalde honden groot of klein tijdens het uitlaten met koud of nat weer een speciaal jasje aankrijgen dat vindt ik alleen maar positief en komt de hond alleen maar ten goede.

Maar om je hondje nou de hele tijd alleen maar in een tas te vervoeren, en oorbellen in de oren doet, nep of niet ik vindt het ach germ :boos:
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Pas op tv nog een docu.
Jasjes en al dat soort gekkigheid. Want ja, ze waren zo goed voor hun hond :roll: , hij moest verwend worden. (was in Amerika)
Poppetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Poppetje »

Daisy@ schreef:Pas op tv nog een docu.
Jasjes en al dat soort gekkigheid. Want ja, ze waren zo goed voor hun hond :roll: , hij moest verwend worden. (was in Amerika)
Was dat niet bij Dhr. Phill? Die vrouw die voor haar hond(kind) een "huisdier" had gekocht, een andere hond dus?

Ik heb zelf ook wat jasjes en een truitje voor mijn hond, anders heeft ze het veel te koud buiten.

Mensen die mij niet kennen zullen ook wel anders over mij oordelen wat de "kleren" betreft, maar daar heb ik geen boodschap aan.

Maar diamantjes in de oren is wel heel absurd!
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Nee, volgens mij niet eens. Heb het ook niet helemaal gezien, was maar een stukje.

En voor de kou vind ik het toch echt heel anders hoor.
Maar alléén maar met jasjes en halsbandjes en dat soort ongein bezig zijn...en zo denken dat je je hond vewend. Ik geloof niet dat dat bij jou zo is hé :wink:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Gelukkig is er hulp op komst voor de mensen die aan het barbiesyndroom lijden :ok: :mrgreen:

Het Barbiesyndroom

De diagnose

De schrik

En dan?

Les Barbies Anonymus
Iedere zaterdagavond in het sprookjespark de Efteling te Kaatsheuvel.

Les Barbies Anonymus
Waar het gevreesde barbiesyndroom niet slechts als een beperking wordt gezien ,maar ook als een verrijking van u en uw huisdieren hun leven.

Les Barbies Anonymus
Waar u in een sprookjesachtige omgeving kunt converseren met medepatienten van laag tot zeer laag niveau.Onderwerpen kunnen zoal zijn, wat droeg Paris Hilton op de laatste premiere,wat worden de nieuwe modekleuren deze winter in dierenland ,omgaan met een onwillige hond op een verkleedpartijtje of een ander interessant onderwerp naar keuze.

Les Barbies Anonymus
Waar regelmatig gezellige activiteiten worden georganiseerd ,zeer geliefd is onze maandelijkse breiwedstrijd met leuke prijsjes en het in groepsverband prachtische regenjasjes haken voor de hondjes.
Ook is er een mogelijkheid te spelen met de alhier aanwezig poppen en kennis op te doen hoe zo snel mogelijk de hond aan en uit te kleden bij verstoring van een geheime verkleedpartij.

Les Barbies Anonymus
Waar enkele malen per jaar leuke uitstapjes worden georganiseerd,zo bezoeken we alle meetings van Leco Zadelhoff en de durfals onder u bieden we een heuse wandeling met blote hond aan op het strand.(onder begeleiding en aanwezigheid van een arts )

Voor meer informatie wend u zich tot
Les Barbies Anonymus
P/a Sprookjespark de efteling
Ingang naast de hondenkennels nemen.
Te Kaatsheuvel.
Lesbarbies@anonymus.nl

(N.b. Ladies only! de heren verwijzen wij naar Les Kens Anonymus aan de andere zijde van het sprookjespark de
Efteling
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Soppie heeft net een nieuwe zwarte jas met bontkraag gekregen :pffff:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

jip007 schreef:Soppie heeft net een nieuwe zwarte jas met bontkraag gekregen :pffff:
Ik heb de foto gezien met Oma wat een prachtig jasje
Oma moest alleen even wennen :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”