Hoi iedereen,
Misschien een vraag die hier niet veel gesteld wordt, maar ik ben op zoek naar personen die het leuk vinden om serieus wat aan de wandelsport te doen uiteraard met hond(en).
Dan bedoel ik eens in de 2 of 3 weken een tocht (vaak georganiseerd) te lopen van ongeveer 15 tot 25 km. Uiteraard gaan de honden mee.
Ik doe dit nu bijna 3 jaar en het is erg leuk om te doen. Ieder jaar heb ik als eind doel de driedaagse in Geldrop en de 4daagse in Limburg (vilt-valkenburg) te lopen. Ook weer met de honden.
Mijn honden en ik zijn hier inmiddels op getraint, maar we begrijpen het zeer goed dat als jij als nog niet zo getraint persoon met hond het leuk lijkt om mee te lopen, dan beginnen we met minder uiteraard.
Ook is het belangrijk dat het klikt tussen ons en de honden.
Wie lijkt het leuk om eens in de 2 of 3 weken een georganiseerde wandeling met mij en mijn 3 honden te lopen? Zelf ben ik lid van de NHWB, dus daar weet ik ook de leuke wandelingen. Maar we kunnen in heel nederland gaan lopen natuurlijk.
Hoop hier mensen te vinden die serieus mee willen doen.
Groetjes
Jet en de 3 hondjes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandelmaatjes gezocht omgeving almere, amersfoort (heel NL)
Moderator: moderatorteam
-
kilaya
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Wandelmaatjes gezocht omgeving almere, amersfoort (heel NL)
Maltezer, Hollandse Smoushond, Ierse Wolfshond