Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Sofia 79 stelt zich voor....

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Sofia79
nieuw lid

Sofia 79 stelt zich voor....

Ongelezen bericht door Sofia79 »

Hoi allemaal,

Heb dit forum vandaag pas ontdekt en heb er al heel wat nuttige info vandaan gehaald! :E:
Ik woon samen met mijn vriend op een melkveebedrijf in Portugal. We hebben 2 hondjes:

Perro, een Groenendaeler, heb ik 6 jaar geleden met ongeveer 3 maanden oud hier uit het asiel gehaald (hij was langs de kant van de weg gevonden). In het begin was hij bang van alles, maar uiteindelijk is het een hele lieve, makkelijke maar wel gevoelige hond geworden. Hij is gehoorzaam, maar met eigen willetje, maakt graag eindeloze wandelingen, is dol op ballen en heeft een bloedhekel aan water.

Marota (Portugees voor bengel) is 10 weken geleden geboren uit een ongepland nest (een Bull Mastiff-reu was aan komen lopen bij de eigenaar van de Cão Fila São Miguel). Twee van de 3 pups zijn echte Mastifjes en Marota is een echte Fila. De bedoeling is dat ze getraint gaat worden voor het oorspronkelijk doel van het ras Cão Fila São Miguel: veedrijven en kuddebewaking. Een werkhond dus. Het is een heel erg mans pupje en ik denk dat ik m´n handen er vol aan ga krijgen. Ze loopt nu al dag en nacht los over het erf en is al heel erg waaks en beschermend. Wat ze op dit moment echt helemaal het einde vindt, is Perro´s staart grijpen en niet meer loslaten, tot grote wanhoop van Perro. Hij vind zo´n irritant dominant actief springerig pupje voorlopig helemaal niks!

Ik zal binnenkort proberen wat foto´s te plaatsen[/code]
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

welkom
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Welkom op het forum! :cheer:

Veel plezier hier!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom hier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”