marian* schreef:Suzanne123 schreef:Hm...
Als je het zo tercht vind ddat je een bon zou krijgen,.... waarom lijn je dan de honden zowiezo niet aan als ze daar aangelijnd moeten zijn??
Omdat het de enige mogelijkheid is om ze even te laten zwemmen of wat dan ook.
In feite is dit een ietwat groot uitgevallen poel waar zelfs geen eenden zitten.
In dit park kun je niet anders dan in overtreding gaan als je hond even wil drinken of poedelen.En dus doet iedereen het

Tsja.. heb hier op een ander forum (ook?) al ruzie over, maar ik vind het van de zotte om willens en wetens regels te overtreden.
Dan poedelen ze daar maar niet; leg je maar een zwembad aan in je tuin of zorg je op een andere manier voor dit vertier.
In zo'n park met "aanlijngebod" komen ook mensen die bang zijn voor honden of mensen met aangelijnde honden omdat ze weten dat die niet met anderen kunnen. Bewust daar lopen dus he, met het idee dat er dan of helemaal geen honden zijn of dan toch in ieder geval aan de lijn. Mensen die, als het om bewust aangelijnde honden gaat, dus zeer verantwoordelijk omgaan met hun hond omdat ze weten dat het anders fout kan gaan.....
Mensen die ook niet meer van DAT park gebruik kunnen maken omdat ze bang zijn voor loslopende honden, en dan bewust dus een plek zoeken waar ze aangelijnd moeten zijn!
Je bent mensen dus bewust tot last omdat je te besodemietert bent om je aan de regels te houden.
En ja, iedereen die dat doet is fout....! Van mijn part zetten ze daar een bon op van 500 euro per overtreding per hond per keer. Werkelijk tot zot voor woorden om willens en weten geboden te overtreden.
"Regels moeten er zijn en dat is goed, maar het geld niet voor mij omdat mijn hond anders niet kan zwemmen"???? Nou, dan zwemt hij daar ff lekker niet!
Hoe moelijk is het nou om je aan de regels te houden? En maar mekkeren en zeuren dat de maatschappoji verloedert ... op deze manier werk je daar zelf aan mee!!
Suzanne
(totaal geen zin om zich in te houden)