Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoeveel slaapt een jonge hond
Moderator: moderatorteam
-
pepita & Fedor
- nieuw lid
hoeveel slaapt een jonge hond
Hoi ik heb een vraagje. Mijn hond is zeven maanden. Ik ga in de ochtend een half uur met hem wandelen. Daarna is hij de hele dag moe. Hij slaapt en wordt alleen wakker om te eten en om te plassen. Hij heft dan ook geen zin meer om te spelen. De meeste mensen denken dat het al een oude hond is. Mijn vraag is wat is normaal voor een hond om te slapen. P.S ik ben deze week begonnen om maar een kwartier te wandelen, en voor heen met vier maanden had hij wel veel energie. 
Fedor mijn Welshje
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Re: hoeveel slaapt een jonge hond
Als hij een paar maanden geleden wel energie had en nu niet meer dan zou ik een medische check uit laten voeren.pepita & Fedor schreef: P.S ik ben deze week begonnen om maar een kwartier te wandelen, en voor heen met vier maanden had hij wel veel energie.
Het is per hond verschillend hoeveel ze slapen en hoeveel energie ze hebben.
- Moos
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
-
pepita & Fedor
- nieuw lid
slapen
Hoi bedankt voor de reacties. Ik ben inderdaad naar de dierenarts geweest. Hij heeft een voledige check up gehad. HIj mankeert gelukkig niets, mijn vorige dierenarts heeft fedor een injectie gegeven voor zijn voorhuidonsteking, blijkt dit een chemische castratie te zijn die als bijwerking heeft sloomheid en slapen en in het ergste geval angst. Ben hier dus niet blij mee, het schijnt binnen een paar weken uitgewerkt te zijn. Fedor is wel een rustige hond en dit schijnt vaker bij dit ras voor te komen. Ik was wel ongerust en ben blij dat ik nu weet wat het is. 
Fedor mijn Welshje
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Nou zeg, lekker dan dat je niet eens wist dat het een chemische castratie was!!! Vind dat nogal heftig op die leeftijd... maar meer dan dat vind ik het belachelijk dat die da dat niet met jou heeft overlegd!!! Daar zou ik 'm beslist op aanspreken!
Wel fijn dat je nu weet wat het is, daar niet van!
Suzanne
Wel fijn dat je nu weet wat het is, daar niet van!
Suzanne