Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vakantiehuis denemarken gezocht
Moderator: moderatorteam
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
vakantiehuis denemarken gezocht
Ik zoek een vakantiehuis in Denemarken waar 4 honden welkom zijn, voor de periode rondom O&N dit jaar. Iemand een suggestie?
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
www.novasol.nl
Hebben we vaak een huis van gehuurd in Denemarken. Je kan op de site selecteren aan welke wensen het moet voldoen. Er staat vaak niet bij hoeveel honden er in mogen, dus geen maximum.
Hebben we vaak een huis van gehuurd in Denemarken. Je kan op de site selecteren aan welke wensen het moet voldoen. Er staat vaak niet bij hoeveel honden er in mogen, dus geen maximum.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Dank je wel alvast. Ik ga op zoek. Hoe is Denemarken w.b. vuurwerk, weet je dat toevallig?Wilma schreef:www.novasol.nl
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Contacteer:
Hier in Zweden wordt er wel vuurwerk afgeschoten maar lang niet in de hoeveelheid als Nederland.
Over Denemarken heb ik dit kunnen vinden:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1669
Over Denemarken heb ik dit kunnen vinden:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1669

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
L@nghaar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Wij hebben een vakantie geboekt via:
www.dogsincluded.nl
wij vertrekken over 14 dagen naar Denemarken
wie weet staat er iets op de site wat jullie aanspreekt.
succes.
www.dogsincluded.nl
wij vertrekken over 14 dagen naar Denemarken
wie weet staat er iets op de site wat jullie aanspreekt.
succes.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Ik heb geen idee wat je in een huisje zoekt. Wij zijn echt van de rust en ruimte met het lieste nog water erbij. Een aantal jaren geleden zijn we naar Denemarken geweest (wel vaker maar die keer sprong er bovenuit)
Met Novasol. In ieder geval een tip, blijf niet op het vaste land. Persoonlijk vind ik Funen het mooiste eiland. Dat is het eerste eiland, dus niet waar Kopenhagen ligt.
Ik zal effe voor je zoeken welk huisje we hadden. Was vlak aan zee met een groot natuurgrondstuk erbij. Was toen niet echt goed afgezet. Door de week was het er echt verlaten, In het weekend kwamen er veel Duitsers naar hun vakantiewoning. We zaten op Helnaes bay (zoiets). Dat was alleen via een weg dwars door het water te bereiken. kan me niet voorstellen dat het daar druk is qua vuurwerk, maar zeker weten doe ik dat niet want wij waren er in de zomer.
Ik ga effe zoek voor je
Met Novasol. In ieder geval een tip, blijf niet op het vaste land. Persoonlijk vind ik Funen het mooiste eiland. Dat is het eerste eiland, dus niet waar Kopenhagen ligt.
Ik zal effe voor je zoeken welk huisje we hadden. Was vlak aan zee met een groot natuurgrondstuk erbij. Was toen niet echt goed afgezet. Door de week was het er echt verlaten, In het weekend kwamen er veel Duitsers naar hun vakantiewoning. We zaten op Helnaes bay (zoiets). Dat was alleen via een weg dwars door het water te bereiken. kan me niet voorstellen dat het daar druk is qua vuurwerk, maar zeker weten doe ik dat niet want wij waren er in de zomer.
Ik ga effe zoek voor je
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
-
Bas Rouge
- Zeer actief
Ziet er schitterend uit. Onze enige eis is eigenlijk dat er geen vuurwerk is. Een van de honden die meegaat Guus, de Lagotto, is echt panisch voor vuurwerk, dood- en doodzielig. We vluchten rondom O&N altijd Nederland uit. Dit jaar willen we Denemarken proberen. Oh ja, en we hebben 4 honden mee. Met hoeveel honden waren jullie?flamme schreef:http://www.novasol.nl/house.nsf/0/528NO ... 2009&S=&A=
Ik hoop dat de link werkt, maar deze was het
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
3, maar daar werd eigenlijk niet naar gevraagt. je boekt en je gaat ergens bij de plaatselijke VVV de sleutel halen. Zo was het tenminste toen. Was wel een heerlijke vakantie. maar ik durf echt niks te zeggen over vuurwerk. Het waren toen veel vakantiehuisjes. Veel Duitsers zoals ik schreef. ik zou me voor kunnen stellen dat zij juist ook die week gaan. Vooral omdat het daar toen nog zo rustig was. Het kleine schiereilandje waar je op zit was toen echt afgelegen. Ik heb geen idee hoe je achter het vuurwerkgebruik zou kunnen komen daar?
-
flamme
- Zeer actief
Ierse Setter
-
Bas Rouge
- Zeer actief
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij hebben afgelopen zomer op precies hetzelfde parkje een huis gehuurd, wij vonden het geweldig. Je zit daar echt heel erg afgelegen met veel rust en een prachtig uitzicht over het water.flamme schreef:http://www.novasol.nl/house.nsf/0/528NO ... 2009&S=&A=
Ik hoop dat de link werkt, maar deze was het
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie