Zijn mensen hier wel eens geweest? Is het groot, kun je er echt wandelen? Is het er meestal druk (in het weekend)?
Alvast bedankt!
edit: Als mensen trouwens zin hebben om mee te wandelen, mag dat natuurlijk altijd!
Moderator: moderatorteam
Er is toch een speciaal gedeelte voor honden? Neem aan dat daar weinig badgasten komen?fes/lou schreef:Je kunt er lekker wandelen, groot , niet super, maar aan zee vermaak je je altijd wel
Als ik met de honden ga wandelen daar doe ik het meestal vroeg, voor de badgasten komen, dan loop ik er al om half 9 oid
Honden mogen (los!) in het hele gebied komen, het hele jaar door. De enige stilzwijgende afspraak die er is, is dat je rekening houdt met eventuele badgasten. En mijn ervaring zijn dat er nooit veel. Zelfs op warme dagen kun je er altijd prima met je honden terecht.Irisz schreef:Er is toch een speciaal gedeelte voor honden? Neem aan dat daar weinig badgasten komen?fes/lou schreef:Je kunt er lekker wandelen, groot , niet super, maar aan zee vermaak je je altijd wel
Als ik met de honden ga wandelen daar doe ik het meestal vroeg, voor de badgasten komen, dan loop ik er al om half 9 oid
Ik moet namelijk anderhalf uur rijden hiervoor, dus ik zal er niet om half 9 zijn...
Haha ja inderdaad, die vermaken zich ook wel zonder mooi uitzicht.Nuyvilaq schreef:Toen wij nog in Schiedam woonde kwamen we er meerdere keren per week....tis er heerlijk voor de honden...mooi nee dat niet maar dat zal de honden aan hun derierre roesten![]()
Het is er nog steeds heel rustig!Nuyvilaq schreef:Wij zijn er echt zo vreselijk vaak geweest en de keren dat we iemand tegen kwamen is op 1 hand te tellen....en meestal was het dan iemand met hond. Maar goed ik heb het nu wel over 4 jaar geleden bedenk ik me nu...![]()
1,5 uur is best lang ja maar ik zou het er voor over hebben, mijn honden hadden er altijd ontzettend veel plezier...
Maar het is wel bijzonder denk ik voor een hond die nooit zee ziet. We zijn 1x met haar een weekend naar Texel geweest. Toen vond ze het echt geweldig!Rami schreef: En of het de moeite is om 1,5 uur te rijden? Hmmm... ik twijfel, als er echt geen strand-achtig iets dichter in de buurt is misschien...
Wij rijden er zo'n 15/20 minuten over en dan is te doen. Waarschijnlijk zou - ik - als het verder weg was - niet gaan. Daar vind ik het zelf net niet 'bijzonder' genoeg voor.
Aha, ik snap het. Nou voor eindeloos rennen en spelen langs de waterkant (en natuurlijk zwemmen) kun je er zeker wel terecht hoor. Je moet dan vooral de kant van het water op kijken en niet achter je.Irisz schreef:Maar het is wel bijzonder denk ik voor een hond die nooit zee ziet. We zijn 1x met haar een weekend naar Texel geweest. Toen vond ze het echt geweldig!Rami schreef: En of het de moeite is om 1,5 uur te rijden? Hmmm... ik twijfel, als er echt geen strand-achtig iets dichter in de buurt is misschien...
Wij rijden er zo'n 15/20 minuten over en dan is te doen. Waarschijnlijk zou - ik - als het verder weg was - niet gaan. Daar vind ik het zelf net niet 'bijzonder' genoeg voor.
Maar volgens mij is dit echt het dichtsbijzijnde strand. Wij komen uit Nijmegen.

Ik vind het nog steeds mijn favoriete stand, waar ze ook een groot gedeelte los mogen en ook waar je na de wandeling ook lekker een terrasje kunt pakken met je hond.Irisz schreef:Vertel..marye schreef:Dan zou ik naar parnassia aan zee gaan, is volgens mij ook 1,5 uur.![]()
Is dat mooier of groter ofzo? Honden mogen ook overal los?

Ja klopt, ik heb het even opgezocht en scheelt 2 minuten met Slufter ongeveer, dus is even ver.marye schreef: Ik vind het nog steeds mijn favoriete stand, waar ze ook een groot gedeelte los mogen en ook waar je na de wandeling ook lekker een terrasje kunt pakken met je hond.
Met het bovenstaande strand heb ik verder geen ervaring, maar je gaf aan dat dit het dichtste bij was en volgens mij is het even ver.
Op het hondengedeelte zijn niet zoveel badgasten, wel redelijk veel hondenbezitters maar het is niet erg op elkaar gepakt.Irisz schreef:Ja klopt, ik heb het even opgezocht en scheelt 2 minuten met Slufter ongeveer, dus is even ver.marye schreef: Ik vind het nog steeds mijn favoriete stand, waar ze ook een groot gedeelte los mogen en ook waar je na de wandeling ook lekker een terrasje kunt pakken met je hond.
Met het bovenstaande strand heb ik verder geen ervaring, maar je gaf aan dat dit het dichtste bij was en volgens mij is het even ver.
Is het daar druk wat badgasten e.d. betreft? En parkeren? Voldoende parkeergelegenheid en hoe duur?
Dankjewel vast!

Haha, oke!marye schreef: Op het hondengedeelte zijn niet zoveel badgasten, wel redelijk veel hondenbezitters maar het is niet erg op elkaar gepakt.
Parkeerruimte is er zat, het is niet goedkoop maar heb eigenlijk geen idee hoeveel het is.
Betaal altijd op de automatische piloot![]()
Bedankt voor de tip!Rami schreef:Parkeren bij strand Slufter/Maasvlakte is iig gratis.
Uitspanningen zijn er trouwens niet veel, je kunt beter zelf wat te eten of te drinken mee nemen. Er is bij mooi weer wel wat te krijgen bij een soort 'snack-keet' op de parkeerplaats maar die is ook vaak gesloten of ze zijn uitverkocht.

Hahaha, dat is een optie ja. Helaas kan ik zondag niet en twijfel ik of ze in Luna's nepridge trappen..*Kane* schreef:Wij hebben zondag pinkstershow![]()
Daar kan je saabje bewonderen (als je heengaat)
we kunnen bij Luna wel een ridge tekenen![]()
Kan ze ook meedoen