Ik heb de beste foto's uitgezocht en hier neergezet.
Knoeppie

Moos, de Siamees van vrienden

Geen mooie foto maar zo haarscherp!

Vingerhoed, ik kon hem niet van een afstand nemen dus hij staat er niet helemaal op

Moderator: moderatorteam

Dat heeft te maken met je diafragma vooral, en hoever je inzoomt.Lydia schreef:Vraagje.. ben al een tijdje aan het experimenteren met mijn digiding.. maar hoe krijgen jullie altijd zo het object/voorwerp/hond/mens zo scherp en de achtergrond zo vaag.. vind dat erg mooi, maar krijg ut niet voor elkaar... ik zoom dan erg in, maar wordt de foto niet beter van , heb alle standen al geprobeerd maar ook njente![]()
btw, prachtige foto's.. ik doe het je (nog) niet na
Ik heb een canon dc power shot sx 100 is 10x optical zoom 8.0 mega pixelsP!nki schreef: Dat heeft te maken met je diafragma vooral, en hoever je inzoomt.Wat voor een camera heb je?
Kun je diafragmavoorkeuze gebruiken? Dan daarop zetten en en zo laag mogelijk getal kiezen.Lydia schreef:Ik heb een canon dc power shot sx 100 is 10x optical zoom 8.0 mega pixelsP!nki schreef: Dat heeft te maken met je diafragma vooral, en hoever je inzoomt.Wat voor een camera heb je?
Dat is wat er staat![]()
Ben al aan het uitproberen met verschillende standen, maar worden de foto's niet beter opDe normale stand gaat nog het beste, maar vind zo mooi zoals jullie foto's maken