We lezen al een tijdje mee, er staan verschrikkelijk leuke, lieve, ontroerende, interessante topics en foto's hier op het forum.
Daarom is het nu ook wel eens tijd ons aan te melden en voor te stellen zodat jullie weten wie er meeleest
Mijn naam is Linda, en sinds 14 juni j.l. hebben wij Dokus in ons gezin verwelkomd.
Ons gezin bestaat naast mij uit Huub (mijn echtgenoot) en 2 dochters van resp. 10 en 7 jaar oud. We wonen onder de rook van Groningen Stad in een klein dorpje (auto-kwartiertje van Groningen Stad)
Dokus is een van oorsprong Grieks hondje die als pup via de SOS Friesland bij ons is gekomen.
Hij is van ongeveer. 10 feb dit jaar en nu dus ruim 5 maanden oud.
Zodra ik door heb hoe ik een foto moet plaatsen enzo zal ik dat zeker doen
Het gaat ontzettend goed met Dokus hier!
Het is een super lieve hond, heel makkelijk en rustig. Alleen soms wat angstig. Bv met autorijden en naar andere honden toe is het zeker ook geen held.
We hebben net de puppy cursus afgerond, en zeer succesvol mag ik wel zeggen. De cursus is op basis van klickeren en dat spreekt ons enorm aan. We klickeren er dus lustig op los hier.
Over een paar weekjes gaan we beginnen met de basiscursus!
Momenteel lees ik veel over voeding (onze hondenschool is leverancier van Carnibest en we zijn daar nu gedeeltelijk op aan het overgaan) en eigenlijk gewoon alles wat over honden gaat. Dit is onze eerste hond, dus veel kennis nog te vergaren....
Groetjes van Linda en een poot van Dokus!