Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Na een goede vakantie gehad te hebben en veel fotos rijker, heb ik een paar fotos kunnen kiezen die ik aan jullie wilde laten zien.
We hebben ook gesnorkeld dus onderwaterfotos heb ik ook nog maar die worden ontwikkeld dus die krijgen jullie later misschien nog wel te zien als ze gelukt zijn.
Zazoe wilde niet dat ik ging:
Moeilijk hoor om te kiezen ik had over de 100 fotos over maar kan ze moeilijk allemaal hier plaatsen:P
Wat vinden jullie ervan:)
Laatst gewijzigd door Sanne!! op 28 jul 2009 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een prachtige zonsondergangen. Die van die kameel en het strand zijn ook heel mooi. Maar zet er nog maar een aantal neer hoor, laat maar zien wat je allemaal gezien hebt. Met honderd foto's heb je vast niet alleen maar naast het zwembad gehangen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien schreef:Wat een prachtige zonsondergangen. Die van die kameel en het strand zijn ook heel mooi. Maar zet er nog maar een aantal neer hoor, laat maar zien wat je allemaal gezien hebt. Met honderd foto's heb je vast niet alleen maar naast het zwembad gehangen.
Om heel eerlijk te zijn hebben we niet veel meer gedaan dan gezwommen hahah!!
We hebben nog een boottocht gedaan waarbij je met dolfijnen kon zwemmen maar die fotos moeten nog ontwikkeld worden en voor de rest zijn het gewoon heel veel zonsondergangen want dat vind ik heel leuk om te doen en krabbetjes enzo maar ik zal zo nog eens wat zoeken en dan zal ik er nog een aantal bij plaatsen
Eigenlijk wilde ik ook naar de pyramides maar het was zo heet en mensen die wij hadden leren kennen waren door die excursie met die hitte zo ziek geworden dat zijn vriendin aan het infuus moest en hij zelf ook hartstikke ziek was en omdat ik ook nogal snel ziek word hebben we die excursie helaas niet gedaan.
Op verzoek nog een aantal fotos van mijn vakantie in Egypte.
Jammer genoeg konden we door de hitte niet heel veel doen dus heb ik met mijn camera niet iets spectaculairs kunnen fotograferen want het enige wat we gedaan hebben is veel snorkelen en daarvoor had ik een wegwerpcamera.
Bij deze toch nog een paar fotootjes!
Ik zou ook nog heel graag naar Egypte willen. Net als Tunesie (qua prijs ook nog niet zo duur)
Maar voor vrouwen is het daar wel oppassen hoorde ik. Klopt dat ook?
Ik heb zelf 2 dochters vandaar.
ik ben in tunesie vorig jaar geweest en dit jaar egypte. Allebei de keren met twee meiden van dit jaar 20 en vorig jaar 19.
Ja je moet opletten. Maar ik weet niet wat je van plan bent. Wij hebben gewoon allebei de keren in een resort gezeten waar je dus in principe niet vanaf hoeft. Je hebt daar alles eten, zwembaden, animatie. Maar je wil misschien een excursie doen dat is goed te doen want die boek je bij de hostes. Je word dan meestal via dat bedrijf opgehaald en is dus veilig.
Wat wij vorig jaar in tunesie hadden en dat bedoel ik met opletten is dat wij een hostes hadden met het IQ van een stuiterbal die wist echt niks en die was dus ook voor ons de excursie vergeten te boeken. Puntje bij paaltje konden we die dag nog wel op de boot maar mevrouw had ook geen taxi geregeld dus wij stonden te wachten en die taxis staan aan het hotel en 1 van die taxis kreeg in de gaten dat wij vergeten werden dus die wilde ons wel al te graag brengen maar wist niet eens waarheen.
Dus je kunt er makkelijk heen maar je meot gewoon opletten met wat je doet ook naar de stad gaan kun je beter doen met eventuele mensen die je daar hebt leren kennen want voor alleen vrouwen word je overal naar binnen getrokken en aan je lijf gezeten zodat je maar wat koopt. Dat wij dat als niet prettig ervaren hebben zij niet door of ze willen het niet door hebben.
dus het is goed te doen en heel leuk!
Ik weet niet of je ook een man hebt die dan eventueel mee gaat dan is het al geen probleem en kun je ook makkelijk naar de stad want voor mannen hebben ze net wat meer respect en hoe oud zijn je dochters?
Zijn de oud genoeg dat je ze kunt vertellen bij mama blijven niks aan nemen nergens naar binnen zonder ons en bij je in de buurt blijven.
ja ,ze zijn 13 en 15 jaar.
En mijn man gaat uiteraard ook mee.
ik had ook al begrepen dat je het daar wel allemaal moest doen , de uitjes , via de hostess. Doen we ook in andere landen hoor.
Dan gaat er begeleiding mee. Ik heb wel eens gehoord van een kamelen tocht, waarvan de toerristen werden beroofd. Thanks voor de info.
ik heb in tunesie ook kameel gereden maar ben niet beroofd.
Wij hebben dat via de hostes geboekt en vanuit de organisatie ging er iemand mee ook die tocht hebben we met andere nederlanders gedaan en verder nergens last van gehad!
Als je man mee gaat moet je in de stad ook gewoon uitkijken en op je dochters letten maar het valt dan allemaal reuze mee dan wanneer jij alleen met je dochters zou gaan.
Tegen je dochters zeggen dat ze bij jou moeten blijven niets aan moeten nemen en het is ook niet zo dat als je ze 1 seconde niet in de gaten houdt ze meteen ontvoerd zijn ofzo.
Het valt allemaal wel mee!