Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Benches

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Benches

Ongelezen bericht door Carmen »

Ik doe even illegaal want deze vraag is eigenlijk voor onze katten. Als ons huis bezichtigd wordt moeten onze katten weg tijdelijk. Ik wilde ze dus in kleine kooien in de schuur zetten. Graag wel groter dan de standaard reiskooitjes. Wat gebruiken mensen met kleine honden voor shows etc. Gewoon kleine draadkooien of stoffen benches. En dan wil ik ook nog graag op de centjes letten.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Re: Benches

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Ik zou een ruime draadkooi van marktplaats halen. Kattenbakje erin en de katten bij elkaar.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Re: Benches

Ongelezen bericht door Carmen »

Rosita Compagner schreef:Ik zou een ruime draadkooi van marktplaats halen. Kattenbakje erin en de katten bij elkaar.
Ik heb een grote draadkooi, maar ik heb ook bijna 30 kg kat. En onze oude koningin blieft geen gepeupel in haar buurt. Onze zieke nierkat wordt altijd gepest. Daarom kunnen ze niet bij elkaar in. Ik heb eraan gedacht ze gewoon los in de schuur te doen met een bak, maar de schuur is ook zo volgestouwd met zooi wat ook scherp en gevaarlijk is dat we dat ook maar niet doen. Verder kon ik dan niks beters bedenken dan losse kooitjes aan te schaffen.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”