Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Wendy1976
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Boogey, reu van aug-1999: kruising Yorkshire, Maltezer en Teckel.

Hallo

Ongelezen bericht door Wendy1976 »

Hallo,

Ik ben Wendy en heb samen met mijn partner 2 honden.

Boogey een kruising tussen een Yorkshire, Malthezer en teckel is een gecastreerde reu van 10 jaar (aug-1999) en deze heb ik al vanaf 8-9 weken, dus is mijn allesie...

Daarnaast hebben we sinds 2-3 maanden (dec-2008) Laika in huis gehaald. Zij is een Sharpei teef van 10 maanden en is als herplaats hondje bij ons gekomen en is inmiddels 10 maanden.

Ben met Laika op gehoorzaamheid cursus, aangezien de vorige eigenaars dit niet nodig vonden, maar we merken goed dat ze slecht luistert en een eigen willetje begint te testen. Ze heeft zeker een eigenzinnig en eigenwijs karakter en naar vreemden heeft ze een "angst-agressie"... Het afstandelijke naar vreemden is Sharpei eigen, maar zij accepteerd het niet als deze aan haar willen gaan zitten en dan hapt ze even als dreiging.
Tussen Boogey en Laika ging het in het begin wat minder (rang-orde problemen), maar daarna ging het heel goed, alleen sinds vorige week (sinds wij van vakantie terug zijn en de honden apart bij de oppas zijn geweest en Laika ziek (darm-infectie/virus) is geweest), is dit helaas ff weer wat minder en is Boogey vaak de pineut.

2 hondjes in huis van zulke verschillende rassen en karakters geven nog wel eens vragen en vandaar dat ik mij hier nu aanmeld, want wellicht dat iemand mij in sommige gevallen kan helpen...
Heel veel dingen kan ik ook wel bij mijn hondenschool vragen, aangezien die trainster ook gedrags-therapeut is, maar hier kom ik niet dagelijks en dan is het fijn als er wellicht al eerder advies is.

Groetjes,
Wendy
Cedhil
Zeer actief
Mijn ras(sen): Witte herder

Re: Hallo

Ongelezen bericht door Cedhil »

Welkom! :)

Ik hoop dat je hier informatie kan vinden dat je helpt bij je beslissingen :)
Afbeelding
jacquelinejj
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hallo

Ongelezen bericht door jacquelinejj »

welkom hier :mrgreen:
Shima
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
Aantal honden: 3
Contacteer: