Ik ben Cynthia, 37 jaar en getrouwd met Toon. Samen hebben we een zoon van 12 en ik ben in verwachting van een dochtertje dat hopelijk in maart 2010 geboren gaat worden.
In juli 2007 zijn wij naar Oostenrijk verhuisd, waar we middenin de bergen wonen in een heerlijk huis met een stukje grond waar we onze drie Ouessantschapen op hebben staan. Verder hebben we een poes van 16, vier kippen en een pup.
Onze pup Daisy is geboren rond 15 juli 2009 en we hebben haar uit het asiel gehaald toen ze negen weken was. Ze is een kruising Münsterländer, waar we maar weinig van terugzien trouwens. Maar wij vinden haar leuk!
Ze is natuurlijk nog erg onstuimig en heeft een duidelijke baas nodig, anders neemt ze een loopje met je. Maar ook heel aanhankelijk en bereid om goed te luisteren. Helaas is de dichtstbijzijnde puppycursus hier altijd nog een uur vandaan, dus eigenlijk niet te doen. Maar ik overweeg toch om contact op te nemen, want hier zijn niet zoveel honden als in Nederland en ze is nogal dominant tegen kleine hondjes. Grote honden is geen probleem.
Vroeger hadden we een Amerikaanse Cocker Spaniel, een geweldige hond die we helaas weg moesten doen toen onze zoon begon te kruipen. Nu hebben we een heel grote, afgesloten tuin en tijd genoeg, dus we hopen dat de combi Kind-hond nu beter verloopt. Blijft spannend, tips zijn zeer welkom! Hier een paar foto´s van onze hond:

Groetjes uit Karinthie!