Ik heb tijdelijke het teefje en de gecasteerde reu van mijn zus te logeren.
Ongeveer 5 dagen geleden merkte ik op dat haar vulva wat gezwollen was. Ook maakte ze spelbuigingen naar mijn reuen.
Dit doet ze normaal niet, zodoende heb ik de honden direct gescheiden.
2 dagen later verloor ze bloed en 3 dagen later liet ze zich dekken door de gecastreerde reu.
Ook piept Sammie sinds gister heel wat af.
Ik denk dus dat ze op haar hoogtepunt is.
Klopt dit?
Hoe lang gaat dit duren en hoe lang moeten ze nog gescheiden blijven?
Ik las dat het +/- 3 weken duurd, maar dat teven maar 3 dagen echt vruchtbaar zijn en zich laten dekken.
Klopt dat?
Ik heb totaal geen ervaring met teven, dus alle info is welkom :N:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Loopsheid hoe werkt dat?
Moderator: moderatorteam
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Loopsheid hoe werkt dat?
Hmmm...er is geen eenduidig antwoord aangezien iedere teef anders reageert.