Ik heb maar op safe gespeeld, en ben uitgestapt bij een halte waarvandaan ik naar de voor mij bekende ingang kon lopen. Ik zag echter dat de bus ook stopt bij de camping (A'damse bos). Is het wat om daar uit te stappen? Ik zag het namelijk al voor me dat ik het dan presteerde om voor 1 van de weinige aanlijnstukken te staan, dus vandaar de vraag
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voor de Amsterdamse bos kenners.
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief
Voor de Amsterdamse bos kenners.
Vanochtend kwam ik erachter dat er hier vlakbij een bus stopt die min of meer naar het A'damse bos gaat. Heel geinig, want nu konden we ondanks de gladheid (zie me dan niet fietsen met fietskar erachter, en arme Saar in die vrieskou erin :N: ) toch naar het bos
Ik heb maar op safe gespeeld, en ben uitgestapt bij een halte waarvandaan ik naar de voor mij bekende ingang kon lopen. Ik zag echter dat de bus ook stopt bij de camping (A'damse bos). Is het wat om daar uit te stappen? Ik zag het namelijk al voor me dat ik het dan presteerde om voor 1 van de weinige aanlijnstukken te staan, dus vandaar de vraag

-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
- Aantal honden: 3
Re: Voor de Amsterdamse bos kenners.
wanneer je de weg volgt; parallel aan de Bosrandweg (dan heb je de camping aan je rechterhand)
hoe je ze niet aan te lijnen
Als je dan de eerste weg inslaat rechts (dat is dus na de camping) dan kom je waar je helemaal niet met je honden mag -koeien- maar dat gebeid zal je ook wel kennen
Google op Google maps, Amsterdamsebos en je krijgt dan een overzichts foto
zo kan je je mss een beetje oriënteren
hoe je ze niet aan te lijnen
Als je dan de eerste weg inslaat rechts (dat is dus na de camping) dan kom je waar je helemaal niet met je honden mag -koeien- maar dat gebeid zal je ook wel kennen
Google op Google maps, Amsterdamsebos en je krijgt dan een overzichts foto
zo kan je je mss een beetje oriënteren

-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Welke bus is het? Kan ik even de route bekijken. Ik loop eigenlijk alleen aan de Noord kant van A9. Dat deel ken ik op mijn duimpje. Roef is aan de andere kant 1 keer achter een konijn aangegaan..dus ik durf daar niet meer te lopen, ze liep bijna zo de ventweg van de A9 op.
Groetjes
Nanda
Groetjes
Nanda

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Welke camping is het? ter hoogte van Amstelveen?
Daar kan je 2 kanten op. Je kan via Bovenkerk lopen, gewoon de borden volgen.
Of je gaat de andere kant op, dat doe ik zelden dan verdwaal ik
- Moos
- Zeer actief
Ja, die camping is het denk ikduitse herder schreef:Welke camping is het? ter hoogte van Amstelveen?

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
- Aantal honden: 2
Ik loop altijd via de bovenkant, heb je goed overzicht en is de weg makkelijk terug te vindn
meestal loop ik dan een keer links en dan ga ik via het water terug
-
Marjolein@Solo
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Bullmastiff
Nizinny - Contacteer:
Wij parkeren altijd op de parkeerplaats net eentje na de camping, dus de Bosrandweg iets verder afrijden, of, bij het radar terein.
Het stuk bos bij de camping is een leuk stukje vind ik. Je kan eigenlijk een rondje lopen om dat geboed met die Schotse Hooglanders (koeien) heen. Je ziet heel duidelijk waar je niet in mag met je hond, omdat er hekken omheen staan.
Zo een heel rondje doen wij altijd dik een uur over. En je kan natuurlijk uitbreiden als je onder de snelweg doorloopt.
Hier kan je een mooi kaartje vinden: http://home.tiscali.nl/okkequinten/Plaatsnamen_A.htm

Het stuk bos bij de camping is een leuk stukje vind ik. Je kan eigenlijk een rondje lopen om dat geboed met die Schotse Hooglanders (koeien) heen. Je ziet heel duidelijk waar je niet in mag met je hond, omdat er hekken omheen staan.
Zo een heel rondje doen wij altijd dik een uur over. En je kan natuurlijk uitbreiden als je onder de snelweg doorloopt.
Hier kan je een mooi kaartje vinden: http://home.tiscali.nl/okkequinten/Plaatsnamen_A.htm