al een tijdje aan het meekijken en nu dan toch maar geregistreerd.
Mijn naam is Josje en ik ben de trotse baas van een -nu bijna vier maanden oud- stabijtje genaamd Silke. Op het moment woon ik in de randstad, maar van het zomer ga ik weer terug naar Friesland. (Ik woon aan boord van een zeilschip en in de zomer vaar ik toeristen vanuit Stavoren.) Silke weet het nog niet maar ze gaat dus een carriere tegemoet als scheepshond. Hoop dat ze het leuk vind.
Tot nu toe hebben we alleen nog maar korte stukjes gevaren op de motor en dat vond ze niet heel bijzonder. Krijg eerder een blik van "gaan we bijna weer eens wat leuks doen?"
Silke is mijn tweede hond, de vorige was ook een stabijtje en deed -net als Silke- haar ras eer aan: "komen? nu? je ziet toch dat ik bezig ben?"
Ik weet niet of ik veel zal reageren en meediscusieren. Vooral in de zomer zal dat wel een stuk minder zijn. Maar het leek me wel beleefd om mezelf even voor te stellen- ook als ik eerder meelees dan vreselijk actief ben. Ik vind het namelijk wel heel erg leuk om jullie verhalen, vragen en adviezen te lezen
tot later
Josje
TARAK