Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo allemaal.
Ik zit op het groenhorst college in barneveld. Samen met een paar klasgenoten hebben wij de opdracht gekregen om iets te organiseren voor een goed doel. wij hebben bedacht om een hondenwandeling te organiseren voor het doel: Dutchypuppy.
we hebben besloten om deze wandeling 14 maar te houden op de soesterduinen. we zijn al druk bezig geweest met posters ophangen, maar toen ik net hier op het hondenforum zat te kijken zag ik opeens dat jullie ook op dezelfde dag en op dezelfde plek een wandeling willen organiseren.
nu vroeg ik me af of jullie misschien met ons willen meelopen, en dan helemaal voor het goede doel. de kosten zijn 3,- voor volwassenen en 1,50 voor kinderen onder de 12 jaar. Dit bedrag gaat rechtstreeks naar het goede doel : Dutchypuppy.
Hierbij is 1x koffie of thee inbegrepen.
Ik hoor graag wat jullie daarvan vinden, als jullie liever zelf met een groepje willen wandelen is dat natuurlijk ook goed, maar het zou wel erg leuk en gezellig zijn als jullie met ons mee willen wandelen.
Leuk idee Judith, maar ik denk dat een aantal (Lars en Merit iig) afhaken vanwege de grote groep. En als zij wel willen wandelen ga ik gezellig met hen mee, omdat het tussen Q en Zarah heel goed gaat.
Dat snap ik!
ik maak wel even een eigen kopje aan waarin ik reclame hiervoor maak, dan kunnen jullie lekker met je eigen groepje wandelen ik wil het natuurlijk niet voor jullie verpesten.. als wij hadden geweten dat er nog een wandeling was op precies dezelfde plek die dag dan hadden we wel wat anders gedaan, maar nu hangen de posters overal al, dus kunnen we dan niet meer veranderen
Maakt niet uit joh! Soestduinen zijn groot! Wij haken idd af omdat onze hond zich niet zo weet te gedragen in grote groepen
Dus we gaan gewoon lekker met deze wandeling mee als het niet te groot wordt.