Ik ben op dit forum terechtgekomen doordat ik regelmatig via google wel eens iets opzoek over honden, en dikwijls kom ik dan op dit forum terecht
Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Emmanuelle, 25 jaar en woon in het noorden van België (Provincie Antwerpen) . Hopelijk ben ik net zo welkom als Belg?
Ik ben wel half-Nederlandse, mijn vader is Nederlander. We wonen ook niet ver van de grens met Nederland (op zo'n 10 - 15min met de auto rijden steken we de grens al over).
Ik woon samen met mijn vriend en 4 schatten van honden.
2 daarvan zijn Shelties en 2 honden hebben we geadopteerd via SHIN (Spaanse Honden In Nood).
De oudste hond (Sheltie) is Falco, hij is van 30/08/2006. Hij heeft sinds kort epilepsie.
Dan is Gizmo, onze tweede Sheltie, gekomen. Hij is van 08/08/2007
En daarna is Toby gekomen, hij was 8 maanden oud toen hij bij ons kwam. Hij is van januari 2008
En dan is Elias gekomen, hij is pas sinds eind januari bij ons. Hij is nu 6 maanden oud.
Onze hondjes hebben ook een website: http://www.fagito.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier kun je altijd nog wat meer over hen lezen
We gaan heel graag op vakantie, en onze honden gaan ook altijd mee.
Alle 4 krijgen ze KVV (kant en klare verse voeding), waar we trouwens voorstander van zijn. Sinds Falco zijn epilepsie zijn we overgeschakeld op (glutenvrije) verse voeding en komen er geen brokken meer in huis.
Waarom ik hier lid geworden ben? Ten eerste om leuke mensen te leren kennen, hier plezier te beleven en natuurlijk ook in de hoop hier wat bij te leren en mensen nog wat bij te brengen!
Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel
Groetjes,
Emmanuelle

TARAK