Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

trimsalon gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Supernova
Zeer actief
Aantal honden: 2

trimsalon gezocht

Ongelezen bericht door Supernova »

Ik zoek een trimsalon in de buurt van Naarden.
Ik wil graag Kenzo een keer laten trimmen, maar Kenzo is moeilijk in de omgang voor vreemde mensen.
Dus ik zoek een trimsalon die geen moeite heeft met het trimmen van lastige honden, en die ook weet hoe er mee om te gaan.
petervrouw
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): dwergpoedel, kruising dwergpoedel,bouvier

Re: trimsalon gezocht

Ongelezen bericht door petervrouw »

Ha Denise,

Kijk eens op http://www.abhb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , hier staan adressen op van trimsalons in heel nederland, je kunt per provincie zoeken, of vraag het eens aan andere hondenbaasjes die je tegen komt, een tevreden baasje zal je graag het adres geven.

groet Ria
Supernova
Zeer actief

petervrouw schreef:Ha Denise,

Kijk eens op http://www.abhb.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , hier staan adressen op van trimsalons in heel nederland, je kunt per provincie zoeken, of vraag het eens aan andere hondenbaasjes die je tegen komt, een tevreden baasje zal je graag het adres geven.

groet Ria
Bedankt! :D
Dan ga ik even op die site rondneuzen, daar moet ik vast wel een leuk adresje vinden.
Ik spreek veel hondenbaasjes hier in de buurt, maar die laten hun honden nooit trimmen dus die hadden ook geen adres voor me.
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Het is een eindje uit je buurt maar Heidewonne te Heerde, is misschien een idee? Vooral bij de iets moeilijkere hondjes. Bespreek dit telefonisch eerst even zodat de trimster rekening kan houden met het gedrag van je hondje.
Supernova
Zeer actief

Wilm@ schreef:Het is een eindje uit je buurt maar Heidewonne te Heerde, is misschien een idee? Vooral bij de iets moeilijkere hondjes. Bespreek dit telefonisch eerst even zodat de trimster rekening kan houden met het gedrag van je hondje.
Dankjewel, ik ga even kijken hoe ver dat rijden is. De site zag er iniedergeval goed uit.
En ik zal het eerst bespreken ja, dan kan de trimster zich voorbereiden :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”