Ik ben jeroen, 22jaartjes oud. Samen met mijn vriendin melissa hebben wij 2 hondjes
De hond waar we mee zijn begonnen is Noa (jack russell terrier) deze hebben wij als pup gekregen. Ze is inmiddels zo'n 9mnd oud oja, en het is een teefje.
En dan hebben we nog baloe! Deze hond komt uit het asiel, hij is inmiddels al weer een maandje bij ons. Ik had op de website van het lokale asiel een leuke hond gezien (kleine bullmastif teef)
Maar helaas ging dit niet samen met noa, de bull was iets te jaloers als we met noa aan het spelen gingen (dit hebben we een paar dagen geprobeerd op neutraal terrein).
Toen wij besloten hadden dat we het beter niet konden doen, was het oog van m'n vriendin op een andere hond gevallen. Een leuk, lief en vrolijk hondje....iets minder groot en stoer dan ik eigenlijk wou.....maarjah
Toen we besloten dat we hem mee zouden nemen, kregen we ineens te horen dat hij uit spanje afkomstig was! Hij kende ook nog geen enkel commando, laat staan een roepnaam!
Nu een maand verder kent hij z'n naam (baloe), het commando zit, af en hier. Baloe is geschat op een leeftijd van ongeveer 1 jaar.
Heb nog geen leuke foto's op de pc staan, die volgen nog
tot zover mijn verhaal!
groetjes jeroen
ps:
Ik weet niet of de foto's het doen, zijn geupload op een ander forum!