Nu zou ik heel graag willen zeggen dat we hier al een hele lange tijd meelezen enz... ,
maar de waarheid is dat ik maar een paar dagen geleden voor het eerst deze forums bezocht heb
Maar aangezien er hier best veel info op staat vonden wij het direct intressant om ons ook maar aan te melden .
dus bij deze .
Beginnen we maar met Falco aangezien we hier zijn voor hem .

Uploaded with ImageShack.us
Onze 6 maand oude Malamute .
Een enorm koppig en trotse hond , zeker geen gemakkelijke hond om te trainen .
maar god ik hou van hem zoals hij is .
Maar daarintegen kan ik weinig vergelijking maken aangezien ik enkel een herder heb gehad en dat is meer dan 15 jaar geleden .
Veel mensen hebben het me afgeraden aangezien het zeker geen beginners hond is , maar tot nu toe gaat alles goed .
Ik heb Falco op 5 maanden uit een kennel gehaald , geen rasfokker of zoiets , maar eentje die in meerdere rassen handelde .
Dus ja we zijn nog maar net bezig en alles gaat stroef maar ik geef niet op en Falco merkt dat dus ik heb er het volste vertrouwen in .
Vanaf volgende maand gaan we ook naar de hondeschool , aangezien we volgende maand verhuizen naar en huis met een lekker grote tuin en veel meer groen in de buurt .
Ook omdat we al besloten hebben om een Witte herder derbij te nemen die we vrijdag mogen gaan ophalen .
Ja veel mensen verklaren ons voor gek
Dus familie foto tijd

Men vrouw en laura ( de jongste ) en Ik
en dan nog eens de kids apart

Uploaded with ImageShack.us
van links naar rechts , Senna Chelsea Laura .
Zo dan dart is het wel een beetje , kzou niet kunnen bedenken wat er nog meer zou kunnen verteld worden , maar als er vragen zijn hoor ik het wel
TARAK