Ik weet niet wie er hier allemaal uit Finsterwolde en omgeving komen, maar ben je (nog) niet op vakantie en heb je zin om binnenkort in de omgeving wat te wandelen? Laat t weten!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Medewandelaars gezocht Blauwe Stad (Provincie Groningen)
Moderator: moderatorteam
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Medewandelaars gezocht Blauwe Stad (Provincie Groningen)
Als er binnenkort een dagje is waarop het (net als vandaag) wat minder warm is, en wat meer waait, wil ik graag met Abby gaan wandelen bij de Blauwe Stad of omgeving (in het Midwolder bos is bijvoorbeeld ook een optie). Zolang het een beetje in die buurt is, want ik heb geen rijbewijs en Mijn vriend en Yolah wandelen niet mee,dus ik heb ook geen chauffeur...
Ik weet niet wie er hier allemaal uit Finsterwolde en omgeving komen, maar ben je (nog) niet op vakantie en heb je zin om binnenkort in de omgeving wat te wandelen? Laat t weten!
-
Ineke
Re: Medewandelaars gezocht Blauwe Stad (Provincie Groningen)
Toevállig gaan we vandaag wandelen in Oostwold met een stel van het forum.Abby schreef:Als er binnenkort een dagje is waarop het (net als vandaag) wat minder warm is, en wat meer waait, wil ik graag met Abby gaan wandelen bij de Blauwe Stad of omgeving (in het Midwolder bos is bijvoorbeeld ook een optie). Zolang het een beetje in die buurt is, want ik heb geen rijbewijs en Mijn vriend en Yolah wandelen niet mee,dus ik heb ook geen chauffeur...![]()
-
Ineke
Trouwens, ik woon in Oostwold en ga graag een keer met je wandelen, hoor! 
- Abby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua en Leonberger
- Aantal honden: 2
Oh, okee, dan heb ik in elk geval al iemand! Vandaag red ik dus niet meer...
Ik wou vandaag naar Het Wold, daar bij de brug over Blauwe Stad, richting Winschoten. Maar het is daar helemaal open, en er was me teveel zon voor zo'n onbeschutte wandeling. De viervoeters hier hebben echt een hekel aan warmte (ik ook
) en zijn dan niet vooruit te branden. Ik wacht dus braaf op wat koeler, bewolkt weer.
Wel mooi dat ik nu in elk geval iemand weet die hier ook in de omgeving woont. We lopen wel eens met mn schoonouders en hun honden, maar dat is leuk voor een keertje... Moet wel wat afwisseling in zitten.
Ik ben benieuwd of er meer reacties volgen.
Ik wou vandaag naar Het Wold, daar bij de brug over Blauwe Stad, richting Winschoten. Maar het is daar helemaal open, en er was me teveel zon voor zo'n onbeschutte wandeling. De viervoeters hier hebben echt een hekel aan warmte (ik ook
Wel mooi dat ik nu in elk geval iemand weet die hier ook in de omgeving woont. We lopen wel eens met mn schoonouders en hun honden, maar dat is leuk voor een keertje... Moet wel wat afwisseling in zitten.
Ik ben benieuwd of er meer reacties volgen.