We hebben een 'tweedehandsje', een (waarschijnlijk Aussie mix) teefje van twee jaar. Molly. Zij is echt de perfecte hond voor ons. Slaapt altijd als ze binnen is (op bed
Sinds een paar dagen hebben we echter ook een 5 (ja 5 :N: ) weken oude pup, kruising Pyrenees (moeder) en Duitse Dog.
Oeps-nestje van hele vage kennissen, was enige pup en helemaal niet gewenst. En met 5 weken begon het natuurlijk wat meer werk te worden. en wilden ze er a la minute van af. Pup lag buiten in 40 graden met een zwarte vacht
En natuurlijk was dit de reden om me aan te melden, aangezien ik niet zoveel kan vinden op het net voor pups van deze leeftijd, vanaf 8 weken red ik me wel, maar 5
Hij is wel erg opgeknapt, een stuk levendiger, eet goed, drinkt goed, slaapt heeuul veel. Hij is ontwormd bij de DA en binnenkort krijgt hij de eerste enting.
Hij heeft aan beide achterpoten dubbele wolfsklauwtjes, ze zitten volgens mij een beetje in de weg bij het lopen. Nou ja, waggelen op het moment. We kunnen ze weg laten halen, maar dat is dan wel direct een amputatie dus als ze echt problemen op gaan leveren zal dat op een later moment moeten gebeuren, bijv bij zijn castratie (als dat gaat gebeuren).
Verder zit ik een beetje met zijn gedrag, in hoeverre zal hij hier iets aan over houden later? Molly heeft hem tot nu toe maar een keer gecorrigeert, hij kan gewoon in haar staart of poot hangen zonder dat ze echt iets doet. behalve als hij echt te ver gaat.