Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Losloopgebieden Ommen/ Hardenberg
Moderator: moderatorteam
- Maartje
- Zeer actief
Losloopgebieden Ommen/ Hardenberg
Komend najaar ben ik regelmatig in de omgeving van Ommen en Hardenberg. Ik ken de omgeving wel een beetje, maar het gebied waar ik meestal liep is geen losloopgebied meer. Waar mogen honden nog legaal loslopen in deze omgeving?
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Maartje
- Zeer actief
Re: Losloopgebieden Ommen/ Hardenberg
Hutsje schreef:nergens dus
Dan wordt het illegaal loslopen
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Beerze mag het ook niet nee?
-
hercujess
Wij lopen dagelijks de rode route of zijpaden daarvan en daar worden wij (zelfs met 2 Bullmastiffs en 4 teckels tegelijk) gedoogd. De boswachter rijdt vaak langs, maar als de honden bij lopen, maken ze doorgaans geen problemen. Alleen bij de plas van de Oldemeyer worden echt boetes uitgedeeld en in het Zwanenmeer mogen ze ook zwemmen.
- Hutsje
- Zeer actief
officieel nietLéonieHonden schreef:Beerze mag het ook niet nee?

- Hutsje
- Zeer actief
dat is goed om te horen, dat is wel anders geweest toen ze die nieuwe bordjes net geplaatst hadden.hercujess schreef:Wij lopen dagelijks de rode route of zijpaden daarvan en daar worden wij (zelfs met 2 Bullmastiffs en 4 teckels tegelijk) gedoogd. De boswachter rijdt vaak langs, maar als de honden bij lopen, maken ze doorgaans geen problemen. Alleen bij de plas van de Oldemeyer worden echt boetes uitgedeeld en in het Zwanenmeer mogen ze ook zwemmen.

-
hercujess
Toen waren ze inderdaad behoorlijk fanatiek. Meestal parkeren wij de auto aan het begin van de rode route, maar lopen we niet link de route op, maar nemen het pad rechtdoor en dan de eerste afslag links en nemen een deel van de gele route en vervolgens weer terug naar rood. Snap je het nog...Hutsje schreef:dat is goed om te horen, dat is wel anders geweest toen ze die nieuwe bordjes net geplaatst hadden.hercujess schreef:Wij lopen dagelijks de rode route of zijpaden daarvan en daar worden wij (zelfs met 2 Bullmastiffs en 4 teckels tegelijk) gedoogd. De boswachter rijdt vaak langs, maar als de honden bij lopen, maken ze doorgaans geen problemen. Alleen bij de plas van de Oldemeyer worden echt boetes uitgedeeld en in het Zwanenmeer mogen ze ook zwemmen.
- Maartje
- Zeer actief
Waar zit die rode route?hercujess schreef:Wij lopen dagelijks de rode route of zijpaden daarvan en daar worden wij (zelfs met 2 Bullmastiffs en 4 teckels tegelijk) gedoogd. De boswachter rijdt vaak langs, maar als de honden bij lopen, maken ze doorgaans geen problemen. Alleen bij de plas van de Oldemeyer worden echt boetes uitgedeeld en in het Zwanenmeer mogen ze ook zwemmen.
Ik weet even niet meer welke kleur de route had die ik meestal liep en ik heb hier de wandelkaart niet liggen. In ieder geval liep in het bos vlak bij de Oldemeyer, met wat bruggetjes en een beekje. Het Zwanenmeer ga ik zeker opzoeken
- Hutsje
- Zeer actief
nee, maar dat maakt ook niet uit, ik loop er bijna nooit meer omdat ze aangelijnd moeten. de laatste keer dat ik er liep stopte er nog speciaal een boswachter om me te complimenteren dat ik mijn honden aan de lijn had 

- Maartje
- Zeer actief
Euuhhh.......ik ga toch die kaart maar eens opzoeken komende week.hercujess schreef:
Toen waren ze inderdaad behoorlijk fanatiek. Meestal parkeren wij de auto aan het begin van de rode route, maar lopen we niet link de route op, maar nemen het pad rechtdoor en dan de eerste afslag links en nemen een deel van de gele route en vervolgens weer terug naar rood. Snap je het nog...
-
hercujess
Als je vanaf de Larixhof (begraafplaats) komt, is de afslag rechts de gele route, als je doorrijdt, dan is de volgende afslag rechts (aan de linkerkant staat een bordje naar rechts wijzend) de rode route. Als je het bos helemaal uitrijdt, dan kom je na een poosje aan de rechterkant de blauwe route tegen. Persoonlijk vind ik de blauwe route het mooist en lopen er doorgaans minder mensen.Maartje schreef:Waar zit die rode route?hercujess schreef:Wij lopen dagelijks de rode route of zijpaden daarvan en daar worden wij (zelfs met 2 Bullmastiffs en 4 teckels tegelijk) gedoogd. De boswachter rijdt vaak langs, maar als de honden bij lopen, maken ze doorgaans geen problemen. Alleen bij de plas van de Oldemeyer worden echt boetes uitgedeeld en in het Zwanenmeer mogen ze ook zwemmen.
Ik weet even niet meer welke kleur de route had die ik meestal liep en ik heb hier de wandelkaart niet liggen. In ieder geval liep in het bos vlak bij de Oldemeyer, met wat bruggetjes en een beekje. Het Zwanenmeer ga ik zeker opzoeken