Ik was erg onder de indruk van deze site. Taalkundig, ach, kweenie

maar hij was wel duidelijk en ik vond de prijzen ook heel erg prettig

maar ik had dan ook geen idee en verwachtte een veelvoud ;-(
Wij hebben een gewone auto, een Mazda 2 en daar zitten wat rarigheidjes aan die normaal niet erg zijn, maar nu lastig.
Ik kan de achterbank neerklappen, maar dan ligt die niet vlak. Om de achterbank neer te klappen EN vlak te laten liggen moet ik eerst de zittingen wegklappen richting voorstoelen. Dan de rugleuning neerklappen. Een deel van de weggeklapte ziting komt dan boven de rugleuning uit.
Ik heb gedacht aan een "dubbele bodem" dus iets met een la.. maar daarvoor is de auto niet hoog genoeg; daar moet je echt een soort Renault Kangoo voor hebben (ja, staat op het wensenlijstje)
Ik wil (na zo'n beetje de dingen doorgerekend te hebben) graag dat er een "rek" komt bij de voorstoelen EN dat er een rek komt ongeveer waar het laatste zijraampje van de auto begint.
Er is dan net nog wat ruimte voor wat bagage en dat komt me wel goed uit.
Zo ziet mijn auto eruit:
Hier meer foto's, bij deze advertentie (nee het is niet mijn auto die te koop staat)
http://link.marktplaats.nl/368785944
Ik wil het rek dus ergens in de buurt van waar de hoofsteunen van de achterbank nu zitten; de honden krijgen dan effetctief zo'n 15 - 20 cm meer ruimte.
Omdat ik te maken heb met een hoogteverschil tussen weggeklapte achterbank en vloer van kofferbak (de kofferbakvloer is zo'n 15 cm lager) moet daar nog een soort "opvulblok" bij komen, liefst iets met een klep, dat ik daar nog wat kostbare, maar kleine dingen in kan wegbergen (zoals fotolenzen ofzo).
In dit rek wil ik dan graag een "deur".
Zolang we niet op vakantie zijn en er dus geen bagage is, kunnen de honden in de kofferbak springen en dan doorschuiven naar achter het rek.